Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 24e Juli

Så, då börjar även juli gå till ända. Fort, fort och åter fort går tiden!

Idag vaknade familjen kl 8 och gick då upp och käka lite frukost. Sen fick jag och Melvin åka och släppa av pappa Robban i den nya lägenheten för rörmockarn skulle komma tidigt. Idag får vi troligtsvis vattnet igång därborta.

Nu har jag inte varit i lägenheten på väldigt länge men Robban har börjat tapetsera och måla färdigt lite lister m.m. Så jag hoppas få se något resultat senare. Det är nämnligen tänkt att vi ska sova där inatt så vi kan greja sent. Melvin somnar ju ändå vid 8 tiden. Vi kan ju lixom sova där då. Han har ju sin resesäng.

Imorgon blir vi barnlediga, då ska Melvin till sin farmor och farfar så vi får grejat en del. Nu känner jag att vi måste få gjort något för nu är det inte skoj längre. Vill komma in i vardagen igen.

Igår var vi hos min underbara mormor <3 och fick jätte god tacos. Hur mysigt som helst. Dom har ju en sommarstuga i öresjö som är jätte mysigt och har ett härligt läge. Vi hann tyvärr inte stanna allt för länge så efterrätten fick vi ta med oss hem och även den var jätte god :) Tack så mycket kära mormor och Roger!!!

Idag ska vi åka ut till överby en sväng och se om vi hittar lite kläder till Melvin och kanske mig. Han har verkligen ingenting längre. Bara en massa bodys och det tycker jag inte är lika fint längre och det passar inte så bra, hehe. Vill ju ha riktiga tröjor/skjortor. Även lite mysbyxor till honom. Måste även ta mig ut och hitta regnställ och vind/lekställ till honom. Nu är det ju endast 3,5 vecka kvar tills han börjar dagmamma. Hehe! Ursch så tiden går fort. Det känns sjuk att han nu blivit så stor. Men när jag blir arbetslös kommer han ju inte vara ifrån mig så mycket och det är väl skönt det.

Sen är det fika hos Kajsa och Harry. Det ska bli riktigt trevligt att träffa dom igen. Och Melvin ser såååå mycket framemot att leka med sina polare.

Nä nu ropar badet och boken på mig!
Kraaam

Tacokvällen
 

Ett stycke snygging


En väldigt suddig bild på min älskade kusin! Han är sååå underbar


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe jag säger ju det att det inte är lika roligt att ta på enstor unge en body =) Men det var det då ingen som höll med om. Hehe. Puss på er

2009-07-24 @ 16:18:39
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Tack själva för att ni hjälpte till att göra kvällen trevlig o mysig. Kram

2009-07-24 @ 20:32:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0