Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag hela veckan...

...ja det känns som det ivartfalla. Robban har ju semester och varje morgon man vaknar så känns det som en lördag =) Åh det kan inte bli bättre. Men sen att man ska börja jobba om 2 veckor förstör änna njutningen litegranna. Men men får försöka tänka bort det. =( =(

Och jag vet inte om jag vågar skriva detta men Melvin har faktiskt sovit riktigt riktigt bra i 1 vecka nu. Han somnar vid 8 på kvällen och vaknar vid 09-09.30. Hur underbart är inte det. Iof så vaknade han kl 7 igår men då fick han lite välling och efter 10 minuters klag somnade han om till halv 10. Åh så gott...*knackar i trä*

Igår så åkte vi till min farmor och farfar ute i sjölanda för att träffa dom och min pappa och bror. Hur trevligt som helst och jag är så glad att jag träffat dom. =). Melvin fick ett par skitsnygga ljusa/lite sletna jeans och en jätte fin t-shirt av morfar och morbror =). Det tackar vi hjärtligt för!
Farmor och farfar bjöd på jätte smarriga pajer, ena var skinka och andra Lax. =) Till efterätt blev det winerbröd och jordgubbstårta. Sommrigt och gott. Melvin fick även hoppat i sjön en sväng. Dom bor ju precis vid vattnet så då fick Melvin passa på och bada. =) Mycket varmare där än vid badstranden i sjölanda. Och Melvin gillade det skarp.

Efter det så åkte vi till mäklaren och skrev på papper, betalade och fick alla nycklar =). Så nu är den våran...Jätte skoj verkligen att äntligen få komma igång. Men medans pappa Robban drog till nya lägenheten för att kolla lite nogrannare på vad som ska göras och köpas in så åkte jag med Amelie till överby för att kika efter lite sommarkläder. Men hittade bara en klänning. Det är inte riktigt mitt mode som är ute nu. Blir så trött på att dom aldrig får in det jag gillar, haha ;).

Melvin vaknade kl 9 idag och kl 10 somnade han igen för att sova sin förmiddagsnap, haha tröttfisen. Så nu ska jag sätta mig på balkongen och mysa med en kopp kaffe och bok. Robban är redan iväg i nya lägenheten och grejar så får han komma och hämta oss när Mellisen vaknat

Hopps ni får en bra dag!
Kraaam

Han fick en go baguettkant av den snälla tanten som jobbar på baggis =) Mums tyckte Melvin


Willebusen när vi fikade i Lunnen i tisdags =)


Busarna tillsammans


Marie kom allt med på bild hon me =)


Morbror Jonathan och Melvin badar lite


Melvins morfar. Ovanligt att han står och håller i ett fiskespö när det är vatten i närheten =)..
*ironi*


Kommentarer
Postat av: Marie

Men fyyy emma, ja ser ju hemsk ut!!

2009-07-02 @ 11:12:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Skönt han sover på natten nu, men typiskt just nu när du ska börja jobba.:-))men skönt det oxå när du ska upp på morgonen o till jobbet. Kram

2009-07-02 @ 13:53:30
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Amelie

Men det gör inget att man bara får en klänning när klänningen va skitsnygg ;)

2009-07-03 @ 20:09:35
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0