Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 20e Juli

Hejsan och ursch så jag skäms när jag inte skriver blogg på länge!!

Det har varit ganska fullt upp hela tiden. Vi har haft barnpassning hela helgen och då har vi varit i lägenheten och grejat utav bare den. Ändå känns det inte som vi kommer någon vart. Nu är iaf badrummet klart, eller ja det kommer ju en rörmokare någon dag framöver och drar alla rör men utöver det så är allt klart. Hur bra som helst blev det, jätte nöjd verkligen.

Igår så rev Robban och Micke ut golvet i hallen och alla tapeter revs ner. Och idag har nog Robban börjat riva ut golvet i köket också. =) Äntligen händer det grejer. Alla dörrar är även klara och vi har fått in ett "båtfönster" på toadörren, super duper bra blev det. =)

Idag fick vi för oss att åka till Ikea och där hittade vi vårat golv. Men innan dess så var vi runt i varenda golvaffär här i Trollhättan men det golvet vi egentligen ville ha kostade circus 700 kr m2 och det är lite lite lite för dyrt men nu hittade vi det perfekta för ynka kronan (typ). Hehe!!

Ja jag är iaf jätte nöjd med resultatet som är nu men jag kommer bli ännu mer nöjdare ju mer vi blir färdiga. =)

Ja just de ja, på onsdag är min första arbetsdag. 10-17 ska jag jobba och sen på torsdag blir det jobba 8-15 och efter det är jag ledig fram till måndag =). Gottigt!!

Nää nu var det väldigt mycket renoveringsprat och väldigt lite Melvin prat så jag får lägga in några rader om min underbara prins också. Han mår mycket mycket bättre nu iaf, det måste har varit något slags virus eller nått liknande som gjorde att han blev som han blev för det gick sakta men säkert över. Och nu är han piggare, gladare och mer underbara än någonsin. Han är så mycket me när det gäller allt. Och han är smart min lillkille. Han visar oss sin intelligens varje dag och jag blir lika förvånad varje gång. Han blir så stor och det går ju sååå fort. Känns som att jag inte riktigt hinner med. Men det blir skönt när vi kommer iordning och har ett boende som vi jämt är på och vardagen lixom kommer tillbaka. =). Ja det går iaf inte beskriva med ord hur jag känner för min son och hur stolt jag är över honom. Jag kommer alltid finnas för honom och aldrig svika honom. Han är det absolut bästa som hänt mig och världens finaste! <3

Hm nä nu tänkte jag ta en kopp kaffe och lägga mig i soffan och bara vara!
Ha en fin kväll
Kraaam

Jag och tant Johanna på en liten förfest hos Jessica W innan vi gick ut en sväng på Fallens dagar


Här tillbringar jag tid till att måla alla dörrar! Det är super tråkigt, men som tur är blir det ju väldigt bra


Nu har handfatet till och med kommit upp =)


Här har vi inte hunnit måla karmarna än...Fy på oss =P


Min underbara hjälpreda =)

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Badrummet blir supersnyggt, Blir avundsjuk när jag ser det. O stort är det oxå. Kram

2009-07-21 @ 00:17:17
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0