Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 27:e juli

LÖNING var det här, hehe! Alltid lika gott att få lite mer pengar än enbart mammapengen. Har ju inte varit allt för bortskämd med det.

Idag var det jobb som stod på schemat och det gick jätte bra. Har kommit till en jätte bra brukare så jag trivs faktiskt för första gången. Men visst är det inte ett jobb jag skulle vilja jobba livet ut med, men det behöver jag inte oroa mig för eftersom jag är varslad, Haha.
Ringde även chefen idag för att få reda på varför hon ändrat mitt schema men fick inte tag i henne. Men jag fick tag på en annan som jobbar där och hon hade pratade med chefen om mitt schema och chefen hoppades att jag skulle acceptera det nya schemat och att hon skulle ringa någon dag framöver. Tycker absolut inte man gör så, att bara ändra schemat utan att prata med MIG!! Jaja skitsam....

Imorgon är jag tillgänglig så vi får väl se om jag får jobba eller inte. Men får jag inte jobba så ska vi åka ut till torp tidigt på morgonen och köpa hem lite grejer. Och sen ut och kolla på en soffa som vi hittat. Och efter det ska jag ta en liten fika med Emilia på överby. Ska bli sååå trevligt för nu var det verkligen jätte längesen vi sågs.

Och på onsdag morgon ska jag och Melvin åka till Ikea och då frågade vi om Amelie ville hänga med och det ville hon :) Så vi får trevligt sällskap!!

Ja nu har vi fått sålt våran soffa så från och med idag ställer vi våran säng i vardagsrummet för det är TOMT utan soffan och man vill ju lixom inte sitta på golvet och mysa framför en film. Hahaha!!

Nä slut tjatat på mig!
Ha en fin kväll

Såhär ser det ut i vårat vardagsrum nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad roligt att ni kommit såpass långt i lägenheten och att ni fått sålt er soffa. Hoppas du hittar massa skoj på Ikea!!!!!

2009-07-28 @ 08:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0