Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag och bara en vecka kvar...

...tills jag ska börja jobba =(

Japp nu är vi hemma på en snabbvisit igen. Man glömmer ju massor när man skuttar omkring överallt.

Igår kom Robban och hans vänner en bra bit i badrummet. Så det är inte så långt kvar tills det är klart. Och idag har jag hunnit måla ännu fler lister och städat av lägenheten så man kan arbeta i ordning och reda =)..

-Ja men visst är det så min underbara kära mormor, att jag faktiskt har det i generna =), hihi!!

Nu ska vi väl åka ut till Velanda en snabbis och grilla hamburgare och sen tillbaka till lägenheten. Kanske skulle komma någon och kolla på våran soffa också. =)

Ha en fin dag
Puss & kram, ses på stan

Kommentarer
Postat av: Marie

fy gumman jag lider med dig =/ Men förhoppningsvis ska du ju bara jobba i ett halvår o sen plugga, du får tänka så. :) Kramar

2009-07-06 @ 19:31:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie

Hon är ungefär lika gammal som mig.

Jo visst det funkar säkert, men jag tror inte jag skulle orka med bara 11 mån emellan mina barn. Haha! Men det är ju upp till var o en :)



Klart du kommer in Emma, tänk inte så nu.. =) Du grejjar detta! Vi ska pucha på dig =)

2009-07-06 @ 20:47:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0