Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag idag då

God kväll kära läsare!

Precis kommit upp ut ett otroligt gott bad. Läste ur "Sjöjungfrun" idag och den var verkligen jätte bra, fastnade totalt i den. Tråkigt nu när man läst ut den bara men hoppas jag hittar fler sånna böcker. Började lite smått på "Den mörka ängeln" och änsålänge verkar den bra.

I helgen har vi renoverat, renoverat och åter renoverat. Vi har hunnit få upp dom flesta tapeterna och lagt golvet i vardagsummet och fått målat klart alla lister och karmar. Så nu har vi bara köket kvar och lite tapetuppsättning. Melvins rum började vi sätta upp tapeter men det blev inte bra alls. Antingen har vi fått helt fel färger eller så var vi så blinda när vi valde ut dom. Ska åka tillbaka till målarboden och kika igen och i värsta fall får vi köpa en ny rulle och sätta upp bara stjärntapeten som fond.

Idag fick jag min lönespec och nu har min första lön kommit in, hehe det känns väldigt skönt. =) Och imorgon kommer en kille och hämtar våran soffa så på tisdag ska vi åka och köpa oss en ny. =).

Fick även hem mitt schema från jobbet idag och det gjorde mig grymt sur alltså. Här har dom ändrat om totalt och lagt till flera dagar. Fast det är lika mång timmar men att dom bytt dagar och hållt på. Som t ex så har jag på mitt schema att jag jobbar 7-16 dom flesta dagarna men hos den brukarn som jag har nu är timmarna bara 8-15 och då har dom tagit dom 2 timmarna om dagen som jag inte jobbar och gjort en helt ny dag UTAN ATT PRATA MED MIG. Så får dom väl egentligen inte göra eller har jag helt fel????? Förr var jag tillgänglig dom timmarna jag inte hade jobb och så trodde jag att man gjorde, inte sätta nya dagar allstå...Nää nu blev det lite väl svamligt men jag hoppas ni förstår lite vad jag menar. Men att jag ogillar mitt jobb har nog dom flesta förstått och detta är en typisk grej som gör det ännu värre att behöva gå och jobba för dom.

En väldigt söt Harry


Vi var ju på fika hos kompisen Harry i fredags!


Ute och promenerar i sin fina mjukisdress


Och han ska stanna och vinka på allt och alla hela tiden =)
Social kille, hehe


Kommentarer
Postat av: carina

Det låter helt tokigt men kolla med facket om det ska vara så.Lycka till

2009-07-28 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0