Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

3 år som förlovade

Grattis till mig och Robban =)
För 3 årsen idag förlovade vi oss på hotellrummet på Swania. Det var bal och det kunde inte bli mer perfekt. Fin klädda och allt =D. Så idag vette tusan va vi ska fira med. Blir väl att vi går ut och äter någonstans eller nått. Men först ska vi ju åka till vänersborg och hämta 1 års korten på Melvin...Jaaaa äntligen, är ju såå nyfiken! Hihi

Nu har precis Johanna varit här och hjälpt mig att permanenta mig. Blev faktiskt väldigt bra =D Men jag vet inte om det kanske blev för lite lockar på ena sidan. Det märker vi väl när det torkar. Men jätte skoj med något nytt. Och jag tackar till tusen för att du var så snäll och hjälpte mig med det. =)

Igår så gjorde vi inte mycket. Eller haha jo det gjorde vi ju. Vi var ju inte hemma på hela dagen. Haha
Först var vi på BVC där det gick väldigt bra. Men nu har vi TYVÄRR fått en ny BVC tant och jag är väl sådär nöjd med henne. Det visade sig att det var denna tanten jag tjatat på Sandra att byta. För den nya tanten kommer från källstorp. Men som tur är det inte alls ofta vi ska till BVC nu och till nästa barn ska vi ha en annan. Vill inte ha en vimsig tant som knappt vet va hon själv heter. Eller ger dumma förslag på att ta bort måltider för barnen för att dom inte ska äta så mycket. Nääää, som tur tar jag reda på ganska mycket själv och behöver inte lyssna på BVC.

Jaja Melvin hade iaf ökar 80 gr sen sist vi var där. Och ingen spruta fick han häller eftersom han går på Penicillin. Så vi fick en ny tid om 2 veckor för att kolla vikten en gång till och få sprutan. Vet att det inte är någon fara med hans vikt eftersom han rör på sig enormt mycket nu och han har varit mycket sjuk. Men eftersom vi ändå ska dit känns det bra att dom kollar iaf.

Efter bvc gick vi direkt hem till Jessica och umgicks lite med dom på tu man hand. Trevlig och mysigt. Älskar att se barnen leka tillsammans. Sen kom Marie, William, Sandra och Loke och gjorde oss sällskap. Jätte skoj faktiskt!

Robban fick allt komma och hämta oss hos dom för det spöregnade och det hade jag inte lust att traska hem i =).
När vi kom hem fick vi lite middag i magen och sen la jag mig i ett gott varmt bad och läste bok.

Nä nu ska jag göra något vettigt..
Ha det fint
Kram

Dagen vi förlovade oss =) <3


Min sötnos efter tandborstningen =)


Sen varé baddax

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

GRATTIS till er båda och ha en riktigt bra dag/kväll :) Tänk ändå vad tiden har gått fort och vad mycket som hänt under den här tiden :)



Du får sätta in ett kort på dig så vi får se hur du blev i håret :)



Pussar och kramar till er alla. Älskar er.

2009-06-11 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0