Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 5:e Juni

Morrn morrn!
Tack för alla tips om medicineringen =D

Ja idag är en mycket mycket bättre dag.
Igår ringde jag sjukvårdsupplysningen för att höra om det är så bra att ha hög feber så länge och det tyckte hon inte var så bra. Så jag skulle ringa VC men jag fattar nada om hur man kommer fram till någon person och när man tryckte sig in till en t ex bvc sköterska var det bara en telefonsvarare. Så efter många om och men skippade jag VC och ringde upp till barnmottagningen istället. Där fick vi en tid kl 15.30 som vi också skippade sen. Haha för i denna familjen räcker det med att man bara ringer till sjukvårdsupplysningen så är man friska sen. För efter mitt samtal med dom så försvann Melvins feber och kom aldrig tillbaka. Haha så jag ringde och avbokade tiden på NÄL. =) Men kom febern tillbaka på kvällen skulle vi åka upp till akuten sa dom, men det gjorde den inte. =) Så idag är det en lite piggare men fortfarande inte jätte glad liten Melvin här hemma. Ska väl försöka ta oss ut på en liten promenad sen för han är nog trött på att bara vara hemma med trista mamma. =D

Annars idag när Robban kommer hem har vi det roligaste man kan göra på en fredagkväll, nämnligen TVÄTTID =D....Haha! Men sen är det inget mer planerat.

Nu sitter jag med datorn i knät och gör Melvin sällskap medan han badar. Då blir det inte tråkigt för någon av oss =D.

Nä nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva. Kanske skriver mer senare istället...
Hej så länge

BadMelvin säger HEJ HEJ





Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att han är bättre. Han ser ut att gilla att bada o han myser hela han, den lille gullungen.

Hmm. Undrar vad en sådan liten going kan önska sig i ett års present tro.

Kram

2009-06-05 @ 10:33:45
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mormor Lisa

mormor Lisa är det naturligtvis. lisa kom bort. Kram

2009-06-05 @ 10:35:17
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mormor/Mamma

Vad skönt att han mår bättre mommos pajsare :) Han är ju bara för söt :) Mamma upp i dagen både när det gäller utseende och att vara en linslus :) Älskar er. Puss och kram.

2009-06-05 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0