Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 18:e Juni

Hej hopp!

Nu har precis pappa Robban kommit hem och ska vara lite långledig =)
Och jag kommer inte kunna skriva blogg på hela helgen!! =(

Har inte så mycket tid till datorn idag. Jag har varit uppe sen kl 7 imorse för att tvätta och sen har jag fått städa här hemma och vikt all tvätt samt packat inför kusten resan. =) Vi blir ju faktiskt borta 2,5 dagar. Har även hunnit packa till Melvin, han ska ju vara hos farmor och farfar. Han kommer få det super kul där med massa midsommar firande. Tror inte alls han kommer sakna mamma och pappa faktiskt. Snarare tvärtom. =)

Tack för alla tips och trix när det gäller Melvin. Det är så härligt att få svar av er. Jag blir så glad varje gång =D.
Och vi har testat att ha Melvin mellan oss men det går inte det häller för det verkar som att han bara har bus i huvudet när han ligger i våran säng. Haha! Men som sagt så tror jag det är så att Melvin just nu är i en fas som gör att han är sånhär *önskedröm*. Hihi! Men tiden får väl utvisa vad som händer, det gäller att ha tålamod bara.

Nä nu får jag fortsätta packa och greja det sista. Ja just de ja, vi ska ju vara hos Melvins dagmamma kl 15 och hälsa på henne. Det ska bli sååå spännande. Hoppas hon är något bra, fast hon lät super duper trevlig på telefon så det tror jag inte ska vara något problem..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!!!!
Kraam från oss

Såhär lång kan jag bli


Min älskade Melvin


Och dessa skor!! Dom är verkligen ÖVERALLT haha


Åh vad du är vacker!! Mamma kommer sakna dig!!!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

En riktigt glad midsommar till er med :) Kör försiktigt. Puss och kram.

2009-06-18 @ 17:49:29
Postat av: Mormor/Mamma

Hahaha reagerade först nu på att du skrivit fredag :) Nu var du allt lite för snabb även om datumen var rätt :) Puss

2009-06-18 @ 17:53:29
Postat av: Amelie

Hehe fina tröjor ^^

Hoppas att ni har haft en underbar midsommar vännen! <3

2009-06-21 @ 21:38:50
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0