Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hoppla hejsan

Ännu en strålande fin dag. Varmt till tusen är det också.

Markus och Johanna har precis varit här på en liten kaffe stund. Då passade dom även på att lämna Melvins nya foppa tofflor =) Jätte häftiga. Lite stora men det gör inget..Hihi Då har han ju att växa i lite.

Idag ska vi inte göra allt för mycket. Om en liten stund ska vi gå och möta Marie och William för att gå och fika i Lunnen. Får väl även ta mig förbi lärcentrum och lämna in papprena på att jag vill gå matte B. Så jag får det gjort.

Och när Robban kommer hem blir det gaddis för hela slanten. Robban ska köpa med sig sallad hem så åker vi med en gång och äter middagen därute.

Imorgon ska vi åka och hälsa på min farmor och farfar i sjölanda. Min pappa och bror är även där. Man får ju passa på och träffa dom när dom ändå är här nere. =) Och sen efter det ska vi åka och betala lägenheten och skriva papper. SEN ÄR DEN HELT VÅRAN! =) Och då börjar renoveringsprojektet..Spännande och skoj.

Nä nu dör jag snart! Ska gå och sätta på lite kaffe till picnicken
Ha det fint
Kraaam från oss

Ser ut som han sålt smöret och tappat pengarna.
Men så är det när det är VARMT



Han gillar inte att vara med på kort nuförtiden. Han tycker det är mycket roligare att springa så mamma får jaga


Nya skorna =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ne, man vill ju inte blotta hela ens liv på internet, skulle kännas konstigt om någon kom på stan och såg mig och visste typ allt om mig utan att någonsin ha pratat med mig :)



Vi överlever i värmen, men jag hade önskat något svalare väder faktiskt...

Känns som vi går omkring i ett vakuum och bara "är", man orkar ju inte göra så mkt i värmen..

Sen har vi det sjukt varmt i våran lägenhet :/



Hur går det för er i värmen?



Ha det gott!

Kram

2009-06-30 @ 19:36:57
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Va roligt att din pappa är här o kan hälsa på sitt barnbarn. Kul att ni hälsar på farmor o farfar, jag tro dom tycker det är kul.

Elias händer, stackarn han blir ihågkommen med en vanskapt hand. Kram

2009-06-30 @ 22:48:14
URL: http://emmaaronsson
Postat av: jessica

så söt han är Melvin

2009-06-30 @ 23:32:29
Postat av: Anonym

Ja, visst är det kul att folk gillar vad man skriver! Och om dom inte gör det, är det ju bara att strunta i att läsa ;)



Mmm, hoppas verkligen på lite svalare väder, är lite väl tufft med den värme som varit nu...



Mmm, jag hoppas också festen blir lyckad :) Vi kommer nog avsluta kvällen med en runda på Lipz!



Ni får ha en bra dag!



Kram

2009-07-01 @ 08:27:50
Postat av: Linda

Glömde skriva att inlägget var från mig, men det kanske du förstod ändå :)

2009-07-01 @ 08:28:48
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/
Postat av: sofia

söta kort, känner igen det att dom inte vill vara med längre, alvin har exakt lika dana skor, så små och söta..

2009-07-04 @ 14:41:01
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0