Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 10:e Juni

Morrn morrn.
Har märkt att jag bara skriver mina blogginlägg på morgonen. Men det är väl ända tiden jag får mig tid till att skriva. Melvin leker för sig själv ganska mycket nu när han precis klivit upp =D.

Idag sov faktiskt Melvin ända fram till kl 9. Åh det var en mycket lycklig mamma som steg upp när hon tittat på klockan. Visst vaknade han 04.30 och ville ha mat men då är det bara att göra en flaska välling och ge honom i sängen så går man själv och lägger sig för han somnar om väldigt fort. Men nu blev det ju lite fel med penicillinet bara för kl 9 fick han den men då får man ju inte äta på 1 timme så nu har jag haft en jätte sur kille här hemma som inte fått mat. Men nu har han fått en go välling flaska. =D

Om ca 1 timme ska vi till BVC och idag är det läkarkontroll + vaccination. Men det kommer gå super bra tror jag. Melvin är ju en riktig karlakarl =D..Hihi

Sen får vi väl traska hem igen och vänta på att kl ska slå halv 2 så vi kan gå hem till Jessica på en liten mammabarn fika. Trevligt att träffa alla igen. Och att Melvin får leka av sig lite. Det var ju väldigt längesen.

Sen när Robban kommer hem får vi väl ta oss iväg och handla grejer till mitt hår. Otroligt super Snälla Tant Johanna ska hjälpa mig permanenta mitt hår =) Haha, låter som en gammal tant men jag tycker det är jätte fint med lockar och känner att jag vill ha det igen. Nu har jag haft rak länge nog så nu är det dags. =D Det är inte tänkt att  det ska bli krulligt utan bara lockigt...=) Spännande ska det bli iaf. Hade permanent hår halva högstadiet och jag trivdes med det. =D.Går ju att platta håret om man känner att man vill ha det platt någon gång då och då. Haha!

Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig iordning.
Ha en fin fin dag..
Kram

Ute på kvälls promenad




Busunge har lärt sig dra ut våra lådor så nu ligger våra köksgrejer överallt i lägenheten hela tiden!
Lägger man tillbaka dom är dom ute lika fort igen...Haha


Kommentarer
Postat av: Marie

Söting!

Fina nya mössan också!

2009-06-10 @ 10:43:11
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica o Tuva

Känner igen de där med lådorna.. Man blir toookig haha.. Undan plockat o prydligt? Vad är det??

2009-06-10 @ 11:11:48
Postat av: mormor Lisa

Tänk vad kul det är att få slänga ut saker:-))

Melvin o Elias har nästan likadana mössor. Blårandiga är dom i alla fall. Kram

2009-06-10 @ 17:28:43
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Emilia

Vad roligt att du ska permenenta dig =) Ska bli spännande och se dig i lockigt hår =)

2009-06-10 @ 21:14:39
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0