Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 16:e Juni

Får börja med att tacka för alla gratulationer, eller ja...Melvin tackar för alla gratulationer =D!!

Nää men gud va det går med rusande fart framåt. Nu är redan Melvins 1 års dag över. Fattar inte att det kan gå så fort. Vill sakta ner tempot litegranna.

Igår hade vi barnkalas här och det var super kul. Tack alla underbara mammor och kompisar för ett underbart barnkalas och alla fina presenter. Melvin var/är SÅÅÅÅÅ nöjd. Han vart så nöjd att han till och med la sig för natten kl 17.30. Så pappa fick inte busat mycket med fördelsedagsbarnet. =( Men sen vaknade Melvin ca 2 gånger inatt men vi steg inte upp fören kl slog 08 =), gott tyckte mamma...

Innan kalaset upptäckte jag att jag glömt av att dom skulle stänga av vattnet här hemma. Så vi hade inga vattenresurser för det hade jag ju glömt hälla upp. Så jag ringde Johanna och hon hade inte häller hällt upp överdrivet mycket så jag fick ringa svärmor och höra om jag kunde komma till hennes jobb och fylla några dunkar med vatten. Och det fick jag =) Så jag drog med mig Johanna och Melvin till stan för att hämta vatten. Men innan så shoppade vi lite smått till lill killen. Han fick ett par nya jeans, en skjorta och 2 par kallingar =D. Han springer omkring här hemma med kallingarna nu och dom sitter verkligen perfket och ser hur sköna ut som helst. Det får nog bli mer av den varan.

Sen vid 2 kom alla hit och snälle Johanna var med och hjälpte mig med bus Melvin så jag kunde konsentrera mig på allt annat. Hihi!

Idag har vi inte alls mycket planerat. Eller jo Sandra skulle komma förbi en sväng och lämnar en present till Melvin för dom åker visst till Norrland imorgon och då får vi inte träffas på länge. Och när Robban kommer hem ska vi gå så han får klippa sig och även ta en sväng förbi bolaget. Måste ju rusta upp för Midsommar =D

Nää nu får jag sluta, Melvin ska lägga sig nu..Han har precis badat och fått i sig gröt och då blir man trött..Hihi!
Hej svejs
Puss&Kram, ses på sta´n

Födelsedagsbarnet =D
(i sina nya kläder)


Alla anländer


Melvins rum var populärt =D


Barnen satt på golvet och fikade med rån, och något digestive kex åkte ner emellanåt, haha


Världens finaste kille


Paketöppning.
Harry och William ville hjälpa till



Jag & min underbara ögonsten


Haha skrattade sååå när jag fick se Harry i den lilla vrån


Melvin vet precis vart man ska trycka för att få den att låta


I sina nya kalsonger och den fina tröjan han fick av mommo

Kommentarer
Postat av: Marie

ååååh så söt han är i kallingarna! GOOOOING!

Kul att han gillade bilen =)

2009-06-16 @ 11:21:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Va tuff han är i jeansen o skjortan. Melvins mamma är oxå väldigt fin i sina kläder. Kram

2009-06-16 @ 15:35:17
URL: http://emmaaronsson.blogg
Postat av: Anonym

Haha den t-shirten tänkte jag köpa till Mevlin ju....

2009-06-16 @ 19:24:39
Postat av: Kajsa

...hmm... namnet försvann men det va jag som tänkt köpa t-shirten!!

2009-06-16 @ 19:25:22
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0