Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 2/6

Morrn morrn, eller god middag =D.

Här var vi uppe med tuppen imorse för nu när Melvin inte mår som vanligt är även inte sovstunderna som vanligt.
När jag kom in till honom imorse låg han ner och var ledsen och det är ingen vanlig syn att han ligger ner. Så när jag ska lyfta upp honom känner jag att han är jätte varm, och ändå har han sovit naken hela natten utan något på sig. Tar febern på honom och den visar 39,5. Näää tänker jag, stackars lilla älskling. Och näsan den rinner ju som aldrig förr på pojken. Tycker riktigt synd om honom. Man märker ju att han inte riktigt är bra men han leker ju lite för sig själv ändå. Han går iof inte runt utan han sitter på ett och samma ställe och leker, han orkar väl inte så mycket mer.

Han har fått alvedon men den har nog inte börjat verka än för han är fortfarande kokhet. Jaja!
Så idag blir det till att fortsätta ta det lugnt.

Vi fick även reda på att vi inte blir av med våran lägenhet förens 1 september och det betyder 2 dubbelhyror för oss. Lundqvist var lite snål med att låta den andre slippa dubbelhyra fast han flyttar inom lundqvist. Idioter!!! Men men, så är det någon som står utan lägenhet från 1 augusti-1 september så kan man få hyra våran i andra hand. Hahaha! =D

Nä men det kan ju vara bra också att vi har 2 månader på oss att flytta för det var ju lite mer jobb än vi räknat med i renoveringen så då har vi ju lite tid på oss och inte behöver bo i renoverings skiten. Är det värsta jag vet....

Och jag blir lite förbannad på min chef. Jag har skickat in papper på att jag vill förlänga min mammaledighet till 1 juli och sen semester ansökan till 14 juli men jag har inte fått tillbaka något papper om det är beviljat eller inte så jag har ju ingen aning. Och min chef är ju inte den lättaste att få tag. Man ringer och ringer men hon är aldrig inne eller så är det upptaget JÄMT!!

Nä nu ska jag sluta tjöta!
Har en son som behöver uppmärksamhet =D
Tjoflöjt

Min lilla gobit =)




En sån här liten sötnos sitter här brevid mig  på väggen nu när jag bloggar =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

kill it!!!!

2009-06-02 @ 13:45:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Mormor/Mamma

Yäck vilken äcklig hyresgäst du har :(



Stackars pajsarn, känns ju som att han aldrig blir helt frisk. Liten :( Puss och kram.

2009-06-02 @ 14:40:23
Postat av: Amelie

Jo man blir ju lite besviken att man inte ens har möjlighet att "slåss" om platserna... Men de e la så de e. =) Jag får jobba på som vanligt.

2009-06-02 @ 15:41:47
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Grattis vilken fin blogg du har o fast du bytt en del så är gullegossen med i sin badkappa. Gott, för han är så himla go i den. Tråkigt med förkylningen, hoppas det går över snart. Kram

2009-06-02 @ 23:19:29
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0