Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

En ny vecka att avverka

God morgon!
En väldans trött Emma sitter vid datorn idag. Jag kan inte i hela min värld förstå varför jag är så trött nuförtiden och det känns som jag tjatat om det jämt. :(

Igår vaknade Melvin vid halv 7 och ville upp. Då gick faktiskt pappa Robban upp med honom men när jag kommer upp vid 9 tiden ser jag att Robban somnat i soffan och Melvin stod brevid i sin gåstol =). Men sen när Melvin ville nana igen så passade vi båda på att somna om och gud så gott det var. Och min mamma ringde till och med å väckte oss kl 12.30. Vi skulle ju vara hos Lollo vid 14 och innan det skulle vi ut och handla till bebisen. Men vi hann hihi!

Vi fick träffa Elias igår och han var sååååå liten och sååå söt. Herregud vilken liten kille. Jag kommer verkligen inte ihåg att Melvin någonsin varit så liten. Åh va bebis sjuk man blev. Men jag har ju faktiskt min lilla bebis som ger mig sååå mycket i livet. Dom är ju bara spädisar i max 2 månader och allt annat går ju sååå fort=)

Efter det var vi på kalas för farbror Viktor som blev 16 år. Sen var det innebandy för Robban och då lämnade jag kvar Melvin hos farmor och farfar och åkte hem med tant Johanna och farbror Markus. Så kunde jag städa lite här hemma innan mina pojkar kom hem.

Idag ska vi på meandi party hemma hos Kajsa. Ska bli skoj att träffa alla igen. Jag kommer nog inte handla något för jag måste prioritera våra pengar. Finns så mycket annat som man kan få för dom pengarna. Är ändå ingen märkesklädes människa.

Melvin fick ju smaka på första smörgåsen i lördags
Mest gegg och kast =)



Jag och min lilla bebis


Melvin var jätte fascinerad av Elias


Ja det var ju inte samma tyngd som när man bär på Melvin =)


En bild på mig och Jessica *hot mamas* =D

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Oh vilka fina bilder du lagt in på dom goa guldklimparna.(menar dom två små nu :-))) Melvin undrar nog vad det är hans pappa håller famnen.:-) Kortet på dig o Elias är jättefint. Kram

2009-03-16 @ 12:22:57
Postat av: Amelie

Hehe det är sjukt att de har vart så små. Jag tycker ju inte att Hugo är så stor men när jag såg lille "junior" (Sarahs bebis) så såg Hugo ganska stor ut =)

2009-03-16 @ 14:51:21
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0