Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fika hos Sandra

Goddagens!

Idag är det fikatime hemma hos Sandra. Vi ska promenera upp till strömslund idag hade vi tänkt. Jag tycker det ska blir riktigt gott att få komma ut och gå lite.

Ska bli skönt att få komma ut lite överhuvudtaget för just nu är Melvin sååååå jätte gnällig hela tiden. Spelar ingen roll vad jag gör han gnäller ändå. Man blir tokig här hemma.

Idag vaknade han vid 5 tiden och var vaken till kvart över 6 och sen vaknade han 7 igen. SÅåå jobbigt. Fattar inte vad det är med honom nu. Men jag gick in till honom och slängde in en massa leksaker i sängen och gick och la mig igen. Fick iaf ligga och höra på lite mindre gnäll i ca 40 minuter. Så är faktiskt lite slö idag.

Lollo är på förlossningen just nu. Hon åkte in i natt vid 1 tiden men vi har inte hört ett knyst från dom sen dom åkte in. Hoppas allt gått bra för dom. Vi väntar ju med spänning här hemma och även lite oro nu när dom inte hört av sig på 11 timmar.

Nä nu blir det lite mer gnäll här bakom mig!!!
Hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner igen den där. Gör inget om ni kommer lite senare ;) hihi.. måste nämligen börja baka NU! så är lite stressad

2009-03-09 @ 12:12:46
URL: http://sandraedin.weblogg.se
Postat av: Amelie

Hehe precis, bara det faktum att han medvetet kastar någonting är ju jätteroligt =)

Hur var fikan idag då?

2009-03-09 @ 23:02:55
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: silena

vi var ¨på samma inflyttningsfest, vänner vad menar du? visst attvi har haft "våra" stunder på högstadiet men vi är ju två vuxna människor nu:) hade du kul på lipz förresten? kram

2009-03-09 @ 23:18:02
URL: http://sillelundh.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0