Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fikabesök

Japp idag har vi haft Amelie och Hugo på fikabesök. Det var ju jätte längesen vi träffade dom så det var jätte roligt att hon ville komma hit. Vi satt och tjöta som vanligt och våra små troll låg på golvet en stund och pussades =D Haha! Så söta

Jag håller på med middagen som består av ris och korvstroganoff, inte min stora favorit men Robban gillar det.

Sen ska jag lägga mig i ett gott bad och kika på en film som jag började kika på förut. Splinter heter den, en skräckis.
Och efter det ska nog Robban lägga i några ljusa slingor i mitt hår =)

Hej hej

Hej på dig


En liten puss


Coolingen Hugo testar Melvins hjälm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0