Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Förmiddagen

Jag som aldrig brukar prata i telefon har lyckats prata bort hela förmiddagen. Först ringde jag barnmorskan och sen ringde mormor och vi prata på ett tag och sen ringde Lollo som jag pratade på ännu mer med och sen fick jag ringt Gyn som också tog lite tid på sig. =) Haha. Så det kan gå..Tur och skönt att Melvin faktiskt sov väldigt länge idag så inget störde telefonsamtalen =)

Dom skulle skicka en en "egenremiss" till läkaren så skulle jag få svar inom nästa vecka när jag ska komma upp till gyn. Hon tyckte det var konstigt att man fortfarande hade ont efter så lång tid. Men jag ska inte oroa mig, det är förhoppningsvis ingenting! =) Men ändå skönt att få kollat upp det.

Just nu sitter jag och väntar på att Amelie och Jessica ramlar in här. Bjöd med Jessica på fikat för hon hade ändå inget för sig =) Alltid trevligt med lite sällskap.

Nä nu tror jag Melvin vill kramas!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

nä det är nog ingen fara men skönt att du får kolla det så du slipper oroa dig!!:-) hoppas allt är bra annars, kraamar

2009-03-11 @ 19:37:44
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0