Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag den 13:onde

Min tur dag kom återigen denna månad också =).

God morgon föresten!
Kikar man ut genom fönstret här hemma så ser man en massa snö så det betyder att Melvins supersnygga Vårjacka åker in i garderoben några dagar och vinteroverallen åker ut.  Visst älskar jag snö och kyla men nu tycker jag allt att våren ska komma. Det är ju så mycket lättare/skönare/finare och man blir alltid såå mycket piggare när det är sol och fint ute.

Om ca 1 timme kommer min mamma och syster hit på en mysig frukost. Ska sätta på ägg tänkte jag och göra iordning teét. Åh va hungrig jag är nu =)

Melvins rum är mer än halvklart nu. Har målat halva rummet färdigt och igår målade jag andra halvan men det ska ju målas en gång till på den halvan. Sen måste vi åka och handla den babyblåa färgen ( ja jag vet att det blivit mycket handla senaste tiden) haha men vi ska ju ändå ut för att storhandla idag =) Jag vill inte ha vilken babyblå som helst så vi ska faktiskt åka till målarboden så dom kan blanda oss den perfekta, haha =D.

Jag och Robban började kika på filmen Patrik 1,5 igår men vi glömde ladda datorn samtidigt så datan dog precis när dom skulle få träffa Patrik...Aj aj aj men vi får ju se fortsättningen ikväll =) Den verkade faktiskt väldigt bra. Men att se Skarsgård som BÖG??? Ja det var en upplevelse. Haha

Jag har även börjat fundera på var jag och Robban ska åka till hösten. Vi har planerat att åka utomlands en vecka utan våran lilla pojk men jag har ingen aning om vart vi ska åka. Vi har väl pratat lite om Turkiet igen men det hade varit roligt att åka någonstans ingen av oss varit på. Och gärna med sandstrand och blått vatten =). Åh va jag längtar....

Sen ska vi även på en visning av ett hus i slutet av mars. Det är ju alltid värt att kika på och i dessa tiden (Som Rachid hade världens diskussion med mig om) så ska man satsa att köpa nu om man hittar något. Men men, kika kostar ju inget =).

Nä nu får det vara slut på mitt tjat!
Tjiiing

Han har fattat hur man ska göra när man vill ha skjuts =)


Här får man sitta och leka medans mamma lagar mat =D



Kommentarer
Postat av: Marie

Ja nu är han väl ganska bra.. Han hostar fortfarande men inte alls på samma sätt som innan.. Så nästa vecka är vi friska nog att träffas igen :) Hihi..

2009-03-13 @ 10:02:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

De är typ den där minen jag menar, som Melvin har på den sista bilden. Då är han så lik Robban :)

2009-03-13 @ 11:36:16
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0