Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

"Fredag"

För oss är det iaf som en fredag idag =D!!

Imorgon är älsklings Robban ledig, gud så skönt.
Då har vi tänkt att åka till badhuset och bada med vårat lilla troll. Det kommer han nog tycka är skoj. Ska bubbla lite också =).

Sen har vi inte mycket mer planer för morgondagen. Eller jo vi ska ju fixa och dona inför kalaset som är på lördags"morgon". Och på lördag kvällen kommer alla Robbans vänner hit på en liten fest. =D.

Idag ska vi möta Emilia och Alvin på en liten promenad och kanske en odenfika om det hinns med. Kom ju på att jag har tvättid vid 4 tiden idag så vi måste hinna hem =) För sen vid 5 kommer min mamma hit och ska passa Melvin medans vi åker iväg och storhandlar. Skönt för alla parter att mommo kommer hit och passar honom.

Sen blir det väl en massa mys här hemma.
Nä nu ska jag kika film
Hej hej

Min lilla älskling älskar att leka med skorna (mamma inte lika glad)


Världens finaste kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0