Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gó kväll

Hejsan alla bloggläsare!

Nu ikväll har vädret varit helt perfekt, synd bara att vi inte kommit ut.

Men jag och Melvin var ju och fikade med Lisa förut och det var super trevligt. Fast vi inte träffats på hur länge som helst så var det ändå som att vi sågs senast igår. Men vi har ju faktiskt umgåtts i flera år innan och gjort allt tillsammans. Så det är väl inte så konstigt. Precis som riktig vänskap ska vara =D

Och nu ikväll har tant Johanna och farbror Markus varit här en sväng på en fika. Fast  det var dom som hade med sig fika brödet =D Ritz goda krokodiler hade dom köpt, mumma...

Imorgon kommer min syster hit och passar Melvin vid halv 1 tiden för då ska jag möta tjejerna för att gå och äta Kina buffé, åh så gott det ska bli.. Sen ska dom andra gå till Amelie på en fika medans jag och Jessica ska gå till komvux på öppet hus.

Nu är det bus med pojkarna som gäller
Och sen är det Desperate Housewife....YEEEES
Natti natt

Han är en riktig tokepelle




2 stycken riktiga tokar

Kommentarer
Postat av: Grannarna

Hej å tack för förut! Det var riktigt mysigt att spendera lite kvalitets tid med er! å Melvin är en riktig pärla verkligen! Säg bara till när vi kan få passa honom:) Natti natti

2009-03-31 @ 21:55:16
Postat av: Emilia

Jo det är pappa Crille som tryckt ner honom =)

Ses imorgon bejb;P

2009-03-31 @ 22:07:19
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: anna

jasså du menade såååå.. jo men vi ska ju ha den som extra vagn..

jag gillar min city cross ..så de kommer vi ha kvar vid långpromenader osv..de va därför vi tyckte den scooterna va för lik..

avantin är ju en sulky som vi ska om man åker i väg till mamlmö på shopping eller bara i väg en kort sväng.. eftersom den inte tar så mkt plats..=)

men de är ändå helt okej plats i vagnen

tycker jag.. fast den är ju bara framåt vänd,.

fanny gillar inte att sitta framåt så mkt.. hon vill ju ha koll på mammsen..=)

ha de göttt kram

2009-04-01 @ 08:41:47
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0