Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll

Nu är äntligen projektet i Melvins rum igång. Jag har målat halva rummet nu och det är redan hur mycket bättre som helst. Ska fortsätta mer imorgon. Melvin sover i vårat rum inatt och det är jätte mysigt att ha honom där. =)

Åh just det ja, min kusin har fått ett namn!! Elias ska han heta =). Han ser verkligen ut som en liten Elias. Hur sööööt som helst och helt underbar.

Och jag har även kollat upp lite med hur jag ska göra med mitt studerande. Detta är jätte jobbigt att veta vad som är rätt och vad som är fel. Men det är ju bara 1 ämne som jag behöver läsa och då känns det så dumt att ta studielån en hel termin för att fösöka läsa upp mina betyg också. Det kommer ta flera år att läsa upp alla mina betyg för att få dom poängen som behövs. Och jag har ju tänkt göra högskoleprovet i oktober och tänk då om jag mot förmodan skulle få så att jag kan söka in till ssk, då har jag ju läst och tatt onödiga lån. Och dessutom kostar ju varje kurs ca 800 kr. Skulle bli väldigt dyrt att läsa på komvux. Men åh va detta är jobbigt.....Har världens beslutsångest...

Nä nu ska hjag tjöta vidare lite med min mormor och min mamma.
Men vi hörs imorgon!
Natti natt

Melvin ute på promenixen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0