Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag morgon

God morgon!

Idag sov faktiskt Melvin lite längre än vanligen, till hela kl 09 =)

Igår kväll hade vi en riktigt myskväll. Mamma kom hit vid halv 6 tiden för att passa Melvin medans vi åkte och handlade. Sen när vi väl kom hem hade vi en superpigg kille här hemma och jag bjöd in min mamma till att kika film med oss på kvällen efter att Melvin somnat. Och det ville hon allt. Så vid 21.30 sattes filmen på och grönsakerna med dippen åkte fram. Mumma! Filmen var väl slut vid halv 12 och då pratades det lite med mamma innan hon åkte hem. Så himla mysigt. Så jag fick spendera en frukost och en "kvällsmat" med min mamma igår =) Haha

Fick även köpt den babyblåa färgen igår. Tror den blir perfekt. Som tur var jobbade Roger ("min låtsas morfar") =) och vi fick mycket profesionell hjälp. Vi var nära att välja en babyblå åt det lila hållet men som tur var insåg vi snabbt felet =) Vill ju ha en blå babyblå..Haha! Denna blir nog super bra.

Sen ska vi ut och shoppa lite, vi ska ju på kalas imorgon för farbror Viktor så han behöver ju en present =) Hihih.

Nä nu ska jag kramas med min sällskape son!
Ha en underbar lördag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Jag tackar för en jättetrevlig morgon och kväll. Det var jättemysigt och jätteskoj att få umgås med er alla :) Puss och kram till er alla.

2009-03-14 @ 12:08:57
Postat av: Amelie

Va mysigt ni har haft de då =)

2009-03-14 @ 15:05:59
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha, jag visste inte när det var?! :O

2009-03-16 @ 09:21:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

haha, snyggt ^^ tänkte nog bara på ett ord..



Mjaha, där ser man. Vet inte om ja hinner dit tills dess nu när jag fick reda på de så sent. Vi har endel att fixa idag

2009-03-16 @ 10:13:48
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0