Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag och ännu en ny vecka

Morrn morrn!

Åh idag är det mycket som ska göras =D
Först måste jag ta en liten damsugning för Emilia och Alvin ska komma hit senare. Och sen ska jag gå ner till stan för att möta dom och då måste jag även svänga förbi kommunhuset och lämna in dagisansökan för den ska vara inne SENAST onsdag. Sen är det Öf och unga föräldrar som gäller =D Det var riktigt längesen vi var där nu men nu är Melvin frisk. Sen kommer pappa Robban och hämtar oss, tror inte han ville komma dit idag och vara med oss där inne.

Inatt sov faktiskt Melvin hela natten och vaknade halv 8 för lite mat och bus. =D Men ändå så är jag jätte trött. Jag undrar när tröttheten ska släppa, vill ju orka mer. Men det gär den säkert snart, våren är ju faktiskt påväg och det gör en ju mycket piggare om inte annat.

Imorgon ska jag på fika med min ungdomskompis Lisa. Ska verkligen bli jätte roligt. Hon och jag höll i ihop i många många år och det var alltid VI. Går inte i ord beskriva hur skoj vi haft det med alla våra bus och äventyr =D

Oj jag glömde visst skriva att igår fick vi ett par otroligt jätte goa stickade sockar av Robbans kompis, Crille. Vi tackar så hemskt mycket! Super snällt verkligen =D

Nä om man ska röra på sig så något blir gjort här hemma :D
Ha en bra dag ( har fortfarande ingen kamera, därför inga bilder)
Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Så roligt med besök :) Hihi

2009-03-30 @ 09:53:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emilia

du behöver inte dammsuga för att vi ska komma =)

2009-03-30 @ 10:30:04
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Tycker du ska köpa vitaminer för det kan vara det som fattas i din kropp och gör dig så trött hjärtat. Du måste ta hand om dig. Puss och kram. älskar dig

2009-03-30 @ 10:53:34
Postat av: Marie

Klart att vi ska sitta tillsammans när vi är gamla o gråå.. :) Det är ju ett måste ^^ HAHAH

2009-03-30 @ 11:40:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0