Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och fikadags

God morgon!

Ja Melvin sov faktiskt lite lite bättre i sitt rum, eller så hörde jag inte lika bra ;) Men han vaknade iaf halv 9 och det är en perfekt tid att gå upp tycker jag.

Idag är det tänkt att vi ska promenera med Jessica och Tuvis till skogshöjden på en fika hemma hos Emilia och Alvin. Har ju inte varit hemma hos dom på år och dag. Så det ska bli skoj och det ska även bli väldigt skönt att få komma ut och promenera. Det hanns inte riktigt med igår. Hade fullt upp med att städa och möblera i Melvins rum. Så nu känns det som att vi har ordning här hemma igen. =)

Sen när Robban kommer och hämtar oss ska vi inte göra ett skvatt mer än att ta det lugnt, haha!
Men imorgon så är det fulla muggar, då ska vi iväg och kika på ett hus. Och efter det tror jag att Robban skulle iväg till sina kompisar och kika Hockeyn. Då får jag och Melvin mysa här hemma ensamma =)
Men Robban är ju ledig på fredag så vi har en jätte lång helg ändå.

Hm, ska snart sätta mig och kika på film hade jag tänkt mig. Bara Melvin somnar först!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0