Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och gnällig

Får väl börja med att säga god morgon!

Även om det inte är en jätte god morgon här hemma. Melvin är grymt gnällig just nu. Måste vara en jobbig period för honom nu. Även på nätterna gnäller han. Och han har även börjat med att vakna vid kvart över 5 för att vara vaken till ca halv 7. Sååå jobbigt. Men han får ligga kvar i sin säng för jag tänker inte visa honom att det är okej att han går upp då. Men det går bra och efter ca 1-2 timmar somnar han ju om. Han leker väl med sig själv i sängen =)

Sen när han kommer upp är det fortsatt gnäll och allmänt tjurig. Vet inte vad jag ska göra för att han ska bli nöjd. Känns som att inget hjälper. Robban tror det är för att jag inte leker lika mycket med honom som han gör när han kommer hem. Men så är inte fallet. Och dessutom är Melvin en jätte stor pappagris just nu. Känns som att det bara är pappa som duger. Och när han då är hemma vill Melvin aldrig vara hos mig. Hm, men det kan väl vara lite skönt för mig =).

Idag ska vi möta Jessica och Tuva. Kan nog bli bra för Melvin att få komma ut och bort en stund. Han är väldigt trött på sin mamma och hemmet.

Nä nu ska jag prata färdigt med Jessica sen ska jag sätta på en film.
Hej

Hm?? Vad är detta för en konstig gubbe? =D


Ställer sig upp och ner igen, hela tiden


Sötfisen fick testa sin babygunga =). Den funkar än

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe va fin han är! Jag är helt kär. =)

2009-03-04 @ 11:08:58
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0