Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag och slö

Det är en riktigt slö tisdag idag. Melvin har tappat sina rutiner och vaknar om vartannat på nätterna. Skit jobbigt och han har även infört mat på natten igen. Så mamma Emma är ganska så trött nu. Det var sen sjukhuset han tappade sina rutiner men sen kan det ju ha lite med att han är förkyld också. Men det känns som att denna förkylningen aldrig tar slut. Som tur är så är febern bort iaf.

Igår fick jag passa en riktigt prinsessa nämnligen Tuvis =) Mamma Jessica skulle på möte med syon och prata om komvux. Det var en lätt match att ha henne här hon är ju så snäll och Melvin sov halva stunden hon var här. Men sen när han vaknade och fick se att Tuvis var här sken han upp som en sol och vinkade som en galning till henne =) Sen fick dom sitta och leka inne i Melvins rum och det var jätte skoj att se att dom verkligen känner igen varandra. Mys mys mys!
Får hoppas Jessica behöver hjälp fler gånger, eller ja Jessica fär ju gärna vara med hon också haha ; ).

När Jessica kom tillbaka blev det en massa kaffe och tjöt. Vi pratade mycket om studier och betyg. Och efter vad hon berättade kände jag att jag inte behövde ringa och boka möte med Syon för man fick visst inte ut så mycket av det. Men jag vet hur vi ska gå tillväga nu iaf. Det blir att jag söker mig in på komvux och läser Matte B, Samhäll B och sen 2 st 100p till för då läser jag heltid 1 halvår och då kan jag söka in på sjuksköterska till nästa vår. Inte alls säkert att man kommer in någonstans men det skadar verkligen inte att söka. Det känns så mycket bättre nu när jag kanske slipper gå tillbaka till mitt jobb =) Målet med att jag läser är att jag ska bli Barnmorska, så jag har ju några år framför mig med pluggning men det kan det vara värt.

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Både Melvin och jag är förkylda. Jag har jätte ont i halsen och Melvin snorar som bara den.

Nu är det frukosttime!
Hej

Melvin tyckte det var så skoj att Tuva var på besök


Hon är verkligen SÅÅÅÅ fin!


Melvin var glad i Tuva


Vem hinner först? =)
 


(filmklipp)

Melvin är verkligen jätte facinerad över Tuvis. Haha men sen blir han en riktig liten fegis! =) 
Va jag skrattade


Kommentarer
Postat av: Sandra

21 mars.. Ja, då är vi hemma.. Ska prata med karln :)



Går jag en dykarkurs kan jag börja jobba med delfiner. Skulle va sååå fräckt :) och tar jag truck kort har jag större chans att jobba på industrier. Men det är ju så gott som kört nu ändå så.

2009-03-03 @ 11:45:30
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Hur kan vi fått så fina barn.. dom är helt underbara <3

Vi ska plugga gärnet nu Emma och om några år är stolta utbildade mammor!

2009-03-03 @ 11:48:41
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller med dig, ser också framemot att läsa :) Ska bli super kul! Hoppas dom kommer på samma dagis nu också håller tummarna

2009-03-03 @ 12:03:42
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0