Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag och snö

Jahopp vi fick iaf njuta några dagar av den underbara våren.

Idag ska vi bar vara hemma och tillfriskna från Melvins förkylning. Det rinner ur näsan konstant. Men jag får nog försöka dra oss ut på en liten promenad iaf. Melvin måste få komma ut i friska luften för man frisknar inte till snabbare av att bara vara hemma.

Och vi har även fått reda på att Robban troligtvis kommer varslas. Nu skulle det visst varslas 1300 personer och Robban var 5 ifrån förra varslet. Men vi kan ju alltid hålla alla våra tummar och tår att det inte behöver varslas så många i göteborg och avdelning Hus ;). Hoppas hoppas hoppas....För jag  tror att det är i hela norden som det ska varslas så många.

Jag har nu försökt få tag på min chef i flera dagar men det finns nog ingen människa som är så upptagen som henne. Antingen är hon aldrig inne eller så har hon folk hos sig. Jag vill ju höra mig för om det skulle kunna gå att byta "arbete". Jag vill inte jobba som Personlig Assistent men jag  vill ju inte säga upp mig i dessa tider. Jag har fått hört att dom behöver folk i Poolen. Då jobbar man inte med en och samma person utan åker runt till flera folk om dagen för att hjälpa Personliga assistenter när det behövs. Jag tror att jag skulle trivas mer på det jobbet än det jag har. För jag kan inte sitta stilla och bara stirra på att klockan ska gå. Jag måste ha någonting att gör HELA TIDEN annars mår inte jag bra.

Nä slut tjatat!
Hej svejs


Älskar våra skor


Sötnos


Kommentarer
Postat av: Sandra

ingen aning va de va för märke faktiskt. men den såg liten å praktisk ut. vi ska antagligen bil resa mkt i sommar så den ska få plats med all packning :) men de va 4 hjul :)

2009-03-24 @ 10:05:19
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: anna

ahhaaaaa ska ni sälja den..?

vi ska spara vår till nästa bebbe..=) är supernöjd med citycrossen..=) men sccotern är ändå lite mindre..=)

haha .. en ny kostar 2400 kr .. tror jag... vet att dom kan vara lite billigare på beginners.. eller va den affären heter på överby..

2009-03-24 @ 21:07:20
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0