Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag och soligt ute

God morgon!

Idag är jag mycket piggare. Solen skiner och Melvin sov faktiskt till halv 9 idag. Och idag ska vi flytta in honom i sitt egna rum igen för vi målade klart det igår. =) Hoppas hoppas hoppas nu att han sover bra och som han alltid gjort. För när han sovit hos oss vaknar han 1000 gånger per natt + att han ska ha mat minst en gång. Men som sagt, nu hoppas jag att dom vanliga rutinerna kommer igång igen.

Igår så satt Robban med Melvin och kämpade med att han skulle gå några steg själv och till slut så lyckades han faktiskt. Han gick 3 steg utan att någon/något höll i honom. Inte jätte stabilt men han kom 3 steg framåt =)

Tänkte jag skulle ta med mig Melvin på en liten liten promenad sen. Har ju ganska mycket att göra här hemma idag men det är ju så otroligt fint väder och Melvin måste få komma ut lite.

Nä nu har jag inget mer att berätta
Skriver kanske mer senare igen!
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0