Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag och väldigt soft

God morgon allesammans!

Idag vaknade Melvin vid 7 tiden men då gick jag in till honom och brassa upp en massa leksaker i sängen. Och där satt han faktiskt i ca 1 timme. Jag gick och la mig igen men somnade inte om utan la mig mest för att få gosa lite mer i sängen och läsa tidningen i fred.

Min moster är fortfarande på förlossningen men nu väntar vi bara på smset där det står att bebisen tittat ut.

Jag har tänkt mycket på pluggandet och vad man ska bli nu det senaste och jag vet/känner verkligen att det enda som lockar är att bli barnmorska. Det är ett jobb jag verkligen verkligen vill ha. Det verkar så himla givande och fartfyllt. Jag kan tänka mig att jobba både på förlossningen och på en Mödravårdcentral. Åh jag riktigt längtar till den dagen jag får mitt drömjobb. Hoppas och håller alla mina tummar för att den dagen någon gång inom snar framtid kommer. Vet att jag inte är så duktig teoretiskt men jag ska banne mig göra mitt bästa och inte ge upp i första taget!!! För nu har jag bestämt mig =)

Idag ska jag och Melvin bara vara hemma och slappa. Det behövs nu i dessa gnällperioder. Hoppas han somnar snart så jag kan lägga mig och kika lite film. =)

Han vet verkligen hur man ska charma


Pussedags =)


Nä nu sticker jag morsan!!

Kommentarer
Postat av: emilia

Du emma jag tycker det är daxs att ses snart va väldigt länge sen nu... Lr vad tycker du =)?

2009-03-10 @ 09:45:49
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: iba

Du klarar av allt du vill.

2009-03-10 @ 10:43:42
Postat av: Jessica

Jaaa och de kommer inte vara några problem alls. Om ett par år har du ditt drömyrke :)

2009-03-10 @ 11:30:02
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: emilia

Okey då vet jag de=) JO klart att ALvin måste bli frisk först... Melvin har ju haft sitt i sjukväg nu så det är klart han ska få vara frisk nu =) Men kanske början på nästa vecka måndag eller tisdag ? Vad tror du ?

2009-03-10 @ 12:13:24
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: emilia

Okey men kan du någon dag nästa vecka då ?

2009-03-10 @ 17:46:08
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0