Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tjena mors

Hejsan!

Idag blev det inget sjukhus för lilla Tuvis. Sköterskan ringde precis innan vi skulle åka och frågade om dom kunde komma imorgon istället. Så istället för att åka till sjukhuset bestämde vi oss för att åka ut till överby och kika runt och ta en fika. Jag hade ju ändå barnvakt och jag tycker det är jätte skoj att min syster får träffa sin systerson så då kunde jag ju passa på att vara barnvakt. Men jag ska följa med Tuvis och Jessica till Näl imorgon så då får Robban lite egentid med sin son =) Kan han behöva. Hihi

Det blev iaf en väldigt lååååååång fika på briggen. Så gott..Mumsade i mig en räkbaguett med kaffe.
Sen gick vi runt lite i butikerna och jag hittade tunna tumvantar till Melvin och en jacka till mig. Jackan var rena rama kapet, 149 kr =) Får visa den imorgon.
Sen gick vi lite till och jag hittade en otroligt grymt snygg jacka till Melvin. Jag la undan den för jag och Robban ska åka ut imorgon och då kan jag visa honom den och få ett godkännande och det kommer jag få för den kan han ju inte säga nej till :D Haha och ett nytt bäddset till honom blev det, som var babyblått med vita pricka

På eftermiddagen ska vi åka ut till Velanda och måla garderoben en gång till och sen är den nog färdig =)

Nä nu ska jag vara lite social med mina killa (Melvin sover inte än). =D
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hittade först ett par piltobrillor, men de var för större barn :) men dedär va fräsiga dom med :D

2009-03-05 @ 21:53:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Du är väärldens snällaste! Om du visste hur mycket vi uppskattar att du är så omtänksam..

2009-03-05 @ 22:06:50
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0