Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 12 mars

Herregud va tiden går fort alltså. Inte långt kvar tills vi är i april. På söndag är det exakt 3 månader kvar till Melvin blir 1 år!! ETT ÅR...Åh gud i himmelen va tiden rusat  förbi! Kan inte fatta att han är så stor. Det känns ju som om det var igår jag gick gravid och bara längtade tills mitt lilla mirakel skulle komma ut.

Idag har vi myst här hemma på morgonen. Melvin vaknade faktiskt halv 9 idag, gott! Sen gick vi upp så mamma fick lite frukost i sig sen har vi busat lite på golvet. Och nu har jag lagt Melvin så får vi se om han somnar eller inte. Hade varit ganska bra om han gjorde det för jag vill ju börja måla. Det kommer nog bli jätte fint i hans rum nu när det är vitt och ljust. Vi har även bestämt att vi ska måla den lilla väggen i babyblått så han får en liten fondvägg =) Kommer bli super!

Åh vi måste gå/åka och handla idag IGEN, vi glömmer alltid massa saker när vi är och handlar. Igår handlade vi burkmat till honom men när vi kom hem insåg vi att gröten snart var slut. Så det blir till affärn idag me.  Och imorgon också för då ska vi storhandla...Haha men gröten kanske räcker till ikväll så slipper vi ge oss ut. Ja den som lever får se.

Min mamma kommer hit imorgon och käkar frukost med oss. Det ska bli mys och gott. Fast hon kommer ju mestadels för att få vara med Melvin, =) Haha!

Nää nu har jag annat för mig!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha jag säger ju att ni alltid handlar ^^

Vad sa Robban om pressenten? Ni förstog va de va? Puss

2009-03-12 @ 11:42:21
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Vill bara upplysa om att jag slår 2 flugor i en smäll. Är lika intresserad av att träffa dig och umgås en stund. Puss och kram. Älskar dig/er

2009-03-12 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0