Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ullared och kalas

Hej kära bloggläsare. Ursäkta att jag inte uppdaterat men jag har verkligen inte orkat. Igår var vi ju i Ullared nästan hela dagen och sen var jag helt slut på kvällen =) På Ullared fick vi shoppat en massa roliga saker men faktiskt ingenting som var onödigt. Då känns det så bra.
Och Melvin fick en Bobby Car Police. =) Dock gillar han den inte allt för mycket.
Sen på kvällen mös vi verkligen framför melodifestivalen och sen efter det satte vi på filmen Bedtime Stories, den var faktiskt väldigt bra =)

Idag har vi varit i Öxnered på kalas. Viktoria och Emelie har vi firat. Så skoj att träffa dom och att Melvin fick träffa dom. Det var på dopet senast. Han fick även 2 st presenter idag, 2 nallar. En smurf och en kanin =) Tackar vi så hemskt mycket för. Det bjöds på massa god mat och fika.

Sen har vi hunnit med att städa lite här hemma, känns skönt. Men nu strax ska Robban åka och spela innebandy så då får jag och pappagrisen vara ensamma en stund. Då har mamma tänkt ta ett gott bad med sin lilla prins och hans alla nya badankor =).

Imorgon tror jag att vi skippar öf för jag känner mig inte riktigt frisk och jag vill inte smitta alla barnen.

Nä nu ropar pojkarna på mig!
Ha en bra söndag kväll
Kram från oss

Ut på promenix med nya skorna =)


(klicka för förstoring)
Melvin fick en snygg "hjälm"
så han inte ska slå sig så illa : /
                 Nya bobbycaren

                                            

Även Melvin fick paket idag ;)


Kalasandet
Mina kusiner och Viktoria
      Nya Gosedjuren

                     
 Gammelfarmor och Melvin
                 

Viktoria, gammel Farbror oh Melvin

Kommentarer
Postat av: Martina

Har ni köpt sån där fruktnät;P??

Nu är de jag som har en fråga istället, den där hjälmen vart har du köpt en sån?? Skulle nog behöva en sån till Cornelia för hon slår sig i huvet nästan hela tiden. Nått litet skydd skulle man mju behöva för de lilla ömtåliga huvudet. Åhh blir lite sottis på att ni vart i Ullared.

Hoppas allt är bra med er?! Kram

2009-03-01 @ 20:28:04
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Marie

haha va söt han va i hjälmen =) Gooooing!

Usch hoppas inte du ska bli sjuk nu.. kram!

2009-03-01 @ 21:26:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, de är de värsta som finns :/ jadå, ska hämta han i eftermiddag.. blev en dyr katt detta.. ^^

2009-03-02 @ 09:36:41
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, verkligen :)



Hmm. Ingen aning. Alla katter vi haft som vi kastrerat så har de vaknat upp hemma. Skulle hämta han mellan 3-4.. Är ju såå synd om de stackarna.. Alldeles yra :/

2009-03-02 @ 09:50:46
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0