Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

1a advent

Äntligen är vi här på året som jag mår väldigt bra. Trivs med allt! Julen/vintern är min årstid.
Fast sommarn är allt vädligt bra den också, men det är mycket mer mys såhär i juletider.

Nu har man iaf testat på ullared när julen inte är allt för långt bort. Och det blir väl aldrig mer! Folk är ju som galna verkligen. Vi kom dit vid 7 tiden och det tackar jag gudarna för. Det tog ca 10 minuter att komma in. Vi hade plockat på oss det mesta vid 10 tiden och ställde vagnarna för att gå ut och käka lite lunch.

Jag tappade hakan när vi kom ut och jag fick se kön för att komma in! Den tog lixom aldrig slut och den slingrade sig över hela parkeringen. Hade vi kommit dit och det var en sån kö då så hade jag åkte hem på stört igen. Att folk orkar stå och köa i flera timmar för att trängas och åter trängas och sen få köa ytterligare en gång. Öh nej tack!

När jag kom hem igår fick jag en otrolig överskottsenergi tror jag. För då slogs alla juklappar in, strök gardiner, städade, pyntade yllertligare och kikade på Tomten är far till alla barnen. =) VÄRLDENS BÄSTA FILM, by the way! Haha Jag har nog sett den 1000 gånger och jag skrattar lika mycket än idag. Att dom lyckats fått in sååååå många grymma skådespelare i en och samma film, ja den har dom lyckats med =) Men direkt efter den gick Beck, Vita nätter. Och det kändes lite skumt. Hahaha!!

Idag är Robban iväg och hjälper min moster och Jonas med att lägga golv. Men han kommer väl hem vid 12 tiden och så fort Mellisen vaknat ska vi åka på julmarknaden. Sen bär det av till Överby för det är några grejer som saknas här hemma. =)

Vid 5 tiden kommer fammo, faffa, farbröderna och Johanna hit på en liten adventsfika. =) Det ska bli trevligt.

Nä nu får jag släppa datorn lite för att gå och göra lite kaffe, hehe!
Tyvärr inga nya bilder framöver. Våran kamera är totalförstörd. =(
Kraam

En liten buse Melvin på ca 4 månader =)

Försöker resa sig upp ur vagnen, hehe


Älskar att busa med farfar!


Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Kortet där han älskar att busa med sin farar, där är han så lik din kusin Elias.

Det bådar gott för Melvin blir bara charmigare o charmigare.Hi,Hi, Nä dom är allt två egna personer med likheter. Kram

2009-11-30 @ 13:31:05
URL: http://meller
Postat av: Mormor

Det ska naturligtvis vara farfar o inte farar.:-))

2009-11-30 @ 22:30:43
URL: http://meller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0