Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll

Sorry åter igen för den dåliga uppdateringen!
Men på helgerna är det fullt upp.

I fredags kom ju familjen Karlossn/Gunnarsson hit och jag får allt säga att det var riktigt treligt och mysigt! Barnen somnade relativt tidigt och var jätte duktiga. =) Tack för en jätte trevlig kväll...

Sen har jag, Robban och Melvin bara tagit det lugnt. Skönt det faktiskt. Eller ja, jag var ju på "kalasmiddag" igår. Syster fyllde ju 20 i veckan och det måste man ju fira. Så vi mötte upp halva släkten på mamma mia för att äta en god middag tillsammans. Skiiiiit mysigt. Sen när det vankades efterätt blev vi allihopa lite snåla så vi gjorde så att vi åkte hem till oss och åt efterätt =) Hahahah! Mycket roligare faktiskt. =) Kan ju inte lägga en hel förmögenhet på bara efterätt. Man måste faktiskt hålla i pengarna när man är arbetslös, hehehe...

Och idag har vi bara tagit det lugnt.
Robban blev iof väldigt rastlös förut så jag skickade iväg honom till svärisarna. Orkar inte ha 2 st som ska dra mig i benen och bara vara allmänt jobbig för att man är rastlös. Hahaha!

& jag måste GRATTA våra älskade vänner Emma och Martin till sonen...<3
Och lite var nog Melvins förtjänst. Vi var ju på fika hos dom på dagen innan det startade. Och precis innan vi skulle gå så satte sig Melvin framför Emma och smekte hennes mage jätte länge. Och det var lite av en "tillsägelse" till bebisen, och han kikade ju faktiskt ut samma natt. Hehe! Men återigen GRATTIS!!

Nä en liten uppdatering blev det iaf, men nu ska jag faktiskt hoppa i säng. Kl är ju över midnatt! Haha tokemma då!

God natt

Kommentarer
Postat av: anna o fanny

härligt..!! såg nyss att dom hade fått en påg..! mysigt.. ja de hoppas jag att vi hinner göra.. ! vi vet inte än om johan får ledigt på fredagen =( Så... annars bli de lite tight.. och bara upp och ner..=/

2009-11-16 @ 06:00:17
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: Emilia

Måste säga vilken fin design du har fått till.. tänkt om du vill göra en ny åt mig snart, är väldigt trött på min nu =)



2009-11-16 @ 10:18:28
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Se där , han lockade nog ut bebis!

Fin din blogg blivit :)

2009-11-16 @ 11:29:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0