Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon världen!

Nu har jag precis lagt lilleman igen. =) Han orkar inte vara uppe så länge på mornarna. Ca 1,5 timme sen vill han nana igen =).

Melvin hade nog helst gått upp vid halv 8 idag men det ville inte mamma. Så han fick ligga kvar i sängen lite till och kl 9 ville han verkligen inte sova mer. =) Men det är en rätt skön tid att gå upp.

Idag har vi inga större planer än att jag ska försöka få Robban att vilja åka och storhandla, för det behövs. Sen ska vi bara ta det lugnt.

Imorgon kommer kusin Elias hit för vi ska passa honom några timmar. Hans föräldrar har fullt upp med att renovera huset och det klart vi hjälper till med det vi kan =) Ska bli mysigt och det tycker även Melvin. =)

Nä nu funderar jag på om jag kanske ska gå och ta mig en kopp te (kaffet är nämnligen slut, precis som allt annat här hemma). Hahaha!

Ha en fin dag!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Japp det kan du ge dig på! Han är underbar min Edward <3

2009-11-20 @ 16:24:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo nu ska jag uppdatera mycket bättre =) du har med gjort om din lite blev jätte fint. om du läser på min blogg är det någon mer som vill ha hjälp mot betalning=) kanske skulle extra knäcka som det =)

2009-11-20 @ 18:17:47
Postat av: Emilia

Då tänkte om du kunde fixa in så det såtr Alvins mamam på min blogg med =) Blev lite inspererad av dig =) nu blir det iaf ändring på uppdateringarna =)

2009-11-20 @ 18:23:06
Postat av: Mormor lisa

Du är så duktig med din blogg sida. Den är ju jättefin nu. Kram

2009-11-21 @ 00:31:34
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0