Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Jätte tråkigt väder

Fy sikket tråkigt väder det är ute. Grått och trist!

Och tro´t eller ej men i natt fick jag sova en HEL natt. Melvin vaknade inte fören 9 tiden och då fick han lite välling och sen gick jag och la mig en stund igen och somnade faktiskt om. Haha kl 10 hörde jag Melvin igen och då gick vi upp tillsammans. Så idag är jag piggare.

Haha han hann bara vara uppe 1 timme för kl 11 la jag honom igen. Annars kommer han inte orka med dagis sen vid 1 tiden. =) Jag ska vara på näl halv 2 och då var dagis så underbara och ställde upp. =)

Sitter och kikar på efter 10 nu och då pratar dom om filmen 2012 och det är ett måste att jag ska kika på den. Åh va jag längtar till jag får lägga vantarna på den. =) En typisk Emma film.

Nu hinner jag inte mera men vi hörs ju snart igen!
Puss&Kram

Spelkvällen

Riktigt riktigt mysigt!

 

 

 









Våra älskade barn <3


Melvins favvogömma


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka mysiga kort =) Måste va bara göra om snart.. =)

2009-11-16 @ 11:56:54
Postat av: mormor Lisa

Vilken proffsig hemsida du gjort. Va duktig du är.

Kram

2009-11-16 @ 17:07:38
URL: http://emmaaronsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0