Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag 7:e november

Segt med uppdateringen! =) Men mitt liv består av stress, stress och åter stress nu för tiden.

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Mellisen lämnades på dagis och jag åkte för att hämta upp min syster för hon skulle hänga med mig på alla mina tråkiga ärenden. Hehe! Tack för det.

Sen på kvällen åkte jag och Emilia ut för att hitta något fint att ha på sig på julafton. Hahahaha! Fick även med mig lite hårfärg hem så nu är jag väldigt mycket blondare, men hoppas det duger.

Igår när jag kom in till Melvin på morgonen stod han jätte lycklig och drog tapet. Oj oj oj va mamma inte blev glad. Det var ju bara en tapet för ca 400 kr rullen. Haha men så är det när man har barn. Får väl se hur Robban ska lyckas laga det.

Idag är det bröllop på schemat. Min moster Lena ska gifta sig. Ska bli jätte mysigt. Så om ca 1 timme ska jag och Johanna åka och handla presenten, som vi faktiskt redan kikat ut. Och sen måste vi iväg och fixa några små andra grejer. Fullt upp hela dagen med andra ord.

Nu hinner jag faktiskt inte merm tyvärr!
Hörs imorgon!
KRaam

Oskyldig???




Oj så ledsen man kan bli när man får ett ajja...


Melvins mysiga dagis
'



Slänger in en otroligt snygg bild på mig *not* efter jag sköljt ut färgen. Hahahah


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken liten buse du har hemma=) men pappa robban fixar nog detta=) Och du vilken pudding det va på ena kortet :P

2009-11-07 @ 11:25:25
Postat av: Camilla

Hoppas du inte skällde massa på han så han blev så ledsen. Han är faktiskt väldigt liten!

2009-11-07 @ 12:18:21
URL: http://gowest.blogg.se/
Postat av: anna

hejs svjes.. de va inte går .. hoppas allt är bra med er.. såg att du hade opererat dig.hoppas de inte är något allvarligt.! va tråkgit med tapen är han en riktig buse..?? går allt bra på dagis..

ha de gott kramar från skåne.

2009-11-07 @ 18:01:53
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: MoFa

Kom Melin så får jag trösta dig.. Längtar efter dig.

2009-11-07 @ 23:22:20
Postat av: MoFa

Kom Melvin så får jag trösta dig.. Längtar efter dig.

2009-11-07 @ 23:23:39
Postat av: Mormor lisa

Åh så lessen han är. Det var inget bra ställe att ha sängen på, även om det var tråkigt med tapeten. Han hittade nog en skarv som satt lite löst-Kram

2009-11-08 @ 02:00:52
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Kajsa

Hahaha buuuusiga lilla Mellisen.... det e såå roligt att ha barn...nästan jämt!!!

2009-11-08 @ 09:33:59
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0