Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 11e november

God morgon!

Nu är alla sysslorna i hemmet gjorda så nu har jag en hel dag och bara mysa och slappa med min son. =)

Melvin vaknade kl 10 idag men precis som igår är det ingen lyx. Han har ju varit vaken ett antal gånger inatt. Och längst var från halv 4 - 5 då var jag tvungen att gå upp och göra en flaska välling. Fattar inte vad han håller på med. När ska bebisfasonerna ta slut? Jag har nu haft en bebis som inte sovit hela nätter på 1,5 år. Kommer ju aldrig mer vilja ha fler barn. För sömnen är ett problem. Det som är så konstigt är att jag blir lika förvånad varje natt när han vaknar. Öh jag borde ju lixom vara van vid denna tiden...

Men men. Kan helt ärligt säga att jag känner mig LITE LITE LITE piggare nuförtiden. Har börjat dricka vitaminer på mornarna och det kanske har lite med de & göra. =)

Haha imorse skrattade jag så jag höll på och kikna. Melvin kom fram till mig och sa -Shyyyysss, med fingret framför munnen. Sen sprang han fram till ytterdörren och shyssha mig ännu mer och pekade på dörren. Hahaha lilla älsklingen. Fick tänka till och kom fram till var han fått det ifrån. Hahahahahaha!!
Jag brukar faktiskt göra så när våran granne kommer och knackar och tydligen har Melvin tagit efter...Haha gounge!

Mina tankar är hos min syster och Balder idag!! <3 =( =(

Börjar länga till jul nu! Bara en massa mys. Längtar ju iof till hela december =)
Och den 26:e december åker vi ner till Växjö och stannar förhoppningsvis till den 30onde. Åh va jag längtar...

Nä nu får jag ta och bara vara en stund!
Alla älskar Raymond började precis =)
Heeej


Jaha, härkommer en liten lek! Gissa vilket hål som är naveln???

Haha


Kommentarer
Postat av: M

Jag tror (vet)att den undre är naveln. Alla ärr kommer att försvinna mer eller mindre. Mitt 15 cm ärr på magen syns knappt efter 2 år och du anar inte hur de såg ut efter op.Du kommer å bli fin!

2009-11-11 @ 19:02:21
Postat av: MoFa

De är jag som är mr (M);)

2009-11-11 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0