Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Prov dag!

Här hemma vart vi uppe med tuppen =)

Melvin har sovit hela natten, jätte bra i sin säng utan spjälorna. Även när han sover på dagen går det super bra. =)
Jag satt uppe med matten ganska sent igår & nästan precis innan jag skulle gå och lägga mig så hörde jag ett duns i hans rum. Då hade överkroppen ramlat ur sängen, lille snutteplutten. Men det gick bra och han somnade om igen på stört.

Och när jag klev upp i morse vid 7 tiden satte jag på tv:n väldigt lågt men bara efter några minuter kommer en jätte nyvaken liten kille, gnuggandes i ögonen och sätter sig i soffan och myser med mig. =) Mys...

Min syster var otroligt snäll och kom för att passa Melvin idag. Guld värt! För nu är han sjuk. Han har en jätte jobbig hosta, snuva och feber. Så då måste man vara hemma och mysa! =) Johanna som var uber snäll kom hit vid 8 tiden och då åkte jag nästan direkt.

Trodde provet skulle vara i 3 timmar men ack så fel jag har. 4 timmar hade man visst på sig. Men när det hade gått 2 timmar var jag nästan klar. Men när prov går fort för mig får jag för mig att jag måste gjort fel. Så jag gick igenom allt igen. Men sen fastnade jag på sista sidan. Det gick verkligen inte! Satt med 1 sida i ca 1,5 timme. Helt sjukt. Men så var det ju uppgifter som gav 2g, 4vg och 1 mvg st. Så det var väl meningen att dom skulle vara svåra. Men äh! Nu väntar jag bara spänt på att läraren ska ringa och berätta hur det gick. =)

Vad skönt det skulle kännas om jag klarade det. Ingen mer ångest för att man inte hunnit räkna, hihi!

Nä nu ska jag bara va, och strax går jag nog och gör mig en kopp kaffe men en vaniljbulle till =) Heheh!
Kraaaaaam


Kommentarer
Postat av: Emilia

Får du reda på provet idag redan ???

2009-11-23 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0