Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sista mattelektionen???

Vad det förhoppningsvis för min del idag...
För det är ju redan på måndag som de nationella provet är och då får jag ju även reda på om jag klarar kursen eller inte =). Och gör jag inte det så är det bara till att fortsätta knalla dit på dom resterande lektionerna. Men det hoppas jag och håller alla mina tummar för att jag ska slippa =)

Idag var det grymt svårt på matten. Hängde inte alls med som jag brukar. Det är ju tur att jag känner mig ganska så säker på alla dom andra delarna så det är ju bara till att satsa lite högre på dom då. Men det är ju dessa förjäkliga småfelen man åker dit på. Det är dom som kommer dra ner mitt betyg på provet.

Idag lämnade jag Melvin på dagis vid 11 tiden för att åka och möta upp mina syskon. Det var en riktig "3 små grisarna" dag idag. Hahaha! Jag gillar allt mina småsyskon...<3

Imorgon är det ikea för min del. Ska åka med min moster och shoppa lite. Ska bli riktigt skojjigt. Och sen på kvällen är det ju den omtalade vinkvällen och tro´t eller ej men vi har valt lite variation imorgon. Vi ska köra på vitt vin för en gångs skull, hehehe!

Och min lilla prins lär sig saker och ting varje dag. Senast idag visade han upp en talang. Han kom springande till mig och ville att jag skulle följa med honom ut i vardagsrummet. Han ställer sig och pekar på en ENORM spindel och säger "titta, spindel" Hahah! Ursch verkligen! Och sen har han även lärt sig lite "pojklek" haha han har en vattenpistol som han springer runt med och säger "bang". Haha! Tokungen min..

Nä nu ropar sängen på mig! Måste ju orka vara människa även imorgon!
Sov gott!
Natti

Äckelpäcklet hade massa oranga fläckar...URSCH

Ni kan ju ana att han inte var särskillt liten! Blääää


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur fasiken lyckas alla sota spindlar komma in till er ?=) Men det är bra för mig att dom håller sig hos er på andra sidan älven :P

2009-11-17 @ 23:04:50
Postat av: jessica

fy fasen vad vidrigt..ser enna skum ut..dom måste gilla dig..;P

2009-11-17 @ 23:25:42
Postat av: Mormor lisa

Lägg spindeln i en burk o ta med dig till din moster imorgon för hon ÄLSKAR spindlar, men se bara till så bilen står still för annars kör hon nog av vägen. (Nä, jag luras bara för hon är jätterädd för spindlar.)Kram

2009-11-17 @ 23:27:31
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Sandra

MEN DRA ÅT HELVETE!!! Jag skulle allvarligt sprungit ur lägenheten och bett hyresvärden sanera. Haha, är grymt rädd för spindlar :p

2009-11-18 @ 09:20:33
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahah men det kanske är bättre att det luktar lite äckligt då=) För dom spindlarna är ju inte att leka med. dom är ju hur stora som helst... FYYYYY

2009-11-18 @ 10:40:55
Postat av: carina

Haha det är bara att slå ihjäl den med en flugsmällare

2009-11-18 @ 16:26:51
Postat av: MoFa

Gullig liten husspindel. Den söker sig inomhus på vintern. Låt den vara och njuta av värmen. Du slipper vägglöss, silverfiskar och andra små otäcka djur om du låter spindeln smaska på de den tycker bäst om. Den gillar att bli klappad också...;)

Karm och krama grabbarna!

2009-11-18 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0