Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sista november!

Nu alldeles strax går vi in i december månad =)

Idag har vi inte gjort ett dyft och har inte tänkt göra mer än så på dom resterande timmarna av dagen =). Man måste får ha en slapp dag då och då (även om jag har det lite ofta) men idag har jag ONT i magen och då vill jag inte göra något. Det är denna smärtan som dom flesta kvinnor får en gång i månaden :(

Nyss ringde en familj som hade fått mitt personliga brev och jag ska möta upp dom på onsdag för en liten "jobb intervju". Det är ju iof bara timmar, sommarjobb och ev vikariat som erbjuds där men det är bättre än inget. Ja det är ju ett jobb som personlig assistent. =)

Och på torsdag ska jag träffa min jobb coach. Ska bli spännande! Hoppas dom kan hjälpa mig få något roligt att sysselsätta mig med. Hahaha!

Så hela denna veckan har jag fullt upp, förutom på fredag då. Men imorgon ska jag passa lilla Elias en stund medans Melvin är på dagis. Men vid 2 tiden kommer Robban hem och då ska vi hämta Mellisen för att åka och försöka vaccinera oss. Hm!

Nä inget mer att förtälja!
Kraam

Kommentarer
Postat av: MoFa

Kram och krama grabbarna!

2009-11-30 @ 20:36:10
Postat av: Emma

Kramar tillbaka MoFa!

Hoppas du har det bra i frankrike?

Nu är det inte långt kvar tills du kommer hem =)

Kraam

2009-11-30 @ 22:00:22
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Ja du vet vad jag tycker ;) Ska bli skönt att komma hem å äta gott. Nästa resa kommer du ner...Lycka til med jobb intervjun! Kram.

2009-11-30 @ 22:28:30
Postat av: Emma

Haha ja jag vet ju de! =)



Ja det ser jag verkligen framemot! Ska bli riktigt skoj.

Kram

2009-12-01 @ 10:24:15
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0