Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 1 november

Nu är vi alldeles strax inne i december månad, min älsklingsmånad. =)

Jag mår mycket mycket bättre nu och det är jätte skönt. Går iof fortfarande på smärtstillande eftersom det gör ont i såren och i "kanalen" som kameran vandrat i. Magen är verkligen jätte svullen, ser ut att vara gravid ju. Haha! Byxorna passar inte så jätte bra just nu men det lägger sig väl om någon vecka eller så.

Något som känns otroligt bra är att jag känner att mitt onda har försvunnit! Helt otroligt! Känns skit konstigt att inte ha ont på det stället längre. Har ju haft det i över 1 år ju. Men det betyder ju att operationen gått precis som den skulle.

Robban är hemma imorgon också men sen på tisdag har vi löst det med dagis. Det får bli en LÅNG dag för honom på dagis men det är ju så det blir ibland. Jag kan ju inte lyfta honom än.

Nä nu ska vi kika på Johan Falk film och till det vill jag ha en kopp te!
Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Mormor lisa

Tack för igår, det var en mysig fikastund.

Va gott att du inte har ont längre, det måste vara en skön känsla. Kram

2009-11-01 @ 20:17:55
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mormor lisa

Tack för igår, det var en mysig fikastund.

Va gott att du inte har ont längre, det måste vara en skön känsla. Kram

2009-11-01 @ 20:18:17
URL: http://emmaaronsson
Postat av: MoFa

Skönt å höra att du känner dig bättre. Kram å krama grabbarna!

2009-11-01 @ 21:01:45
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Tack så mkt, det värmer att veta att nån bryr sig!

2009-11-02 @ 18:24:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Skönt att veta =)

Japp hör av mig så fort jag orkar o fått lite liv i kroppen =)

2009-11-02 @ 20:12:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sofi

Härligt att du mår bättre. Vi kikar också på Falk-filmerna...så spännande ju! Kram

2009-11-04 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0