Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 24:e november

JAG SKÄMS!
Glömde ju gratta min älskade mormor igår på hennes stora dag. Eller jag glömde iaf gratta henne på bloggen =)
Så grattis dagen efter mormor! =)

Och tack alla underbara människor som skriver så snälla kommentarer. Värmer i hela mitt hjärta! <3

Idag vaknade jag av att Melvin stod utanför sovrumsdörren och gnällde lite. =) Så då sprang jag upp och krama på killen och la honom brevid mig sängen så vi kunde mysa några minuter under mitt varma goa täcke =), hihi!

Även denna natten har gått super bra i "stora" sängen. Han har sovit hyffsat bra hela natten, ända fram till halv 9. =) Men när man är sjuk är det ju så att man inte sover lika bra. Men då är det bara att leta upp en napp och sen ge honom en god puss så har han somnat om igen.

Sen ringde jag dagis och vi kom överens om att det var bäst att jag vabbade 2 dagar till så han hinner bli av med snorandet. Annars kommer han bli sjuk snart igen eftersom imunförsvaret inte är så bra när man är ens lite förkyld. Men men, bara mer bus med min gosis!

Nä nu ska jag INTE sätta mig lite med matten! Hahaha!
Utan ska nog koka mig en god kopp kaffe
Kram


Kommentarer
Postat av: MoFa

Grattis i efterskott mormorn!

2009-11-24 @ 18:21:16
Postat av: Mormor lisa

Tack så mycket.

2009-11-27 @ 00:16:37
URL: http://honeyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0