Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 3e november

Äntligen börjar jag komma tillbaka. Smärtan gör sig bara påmind om jag kommer åt magen men annars känner jag inget.

Ska faktiskt ta mig till vårdcentralen någon dag framöver för jag känner att jag måste kolla upp min trötthet och mitt dåliga humör. Då kanske man kan få något tips på vitaminer eller annat man kan stoppa i sig för att kunna vara människa. =)

Mellisen är på dagis idag, ska hämta honom halv 5 igen. Han går ju lite efter Robbans schema denna veckan eftersom jag är sjuksriven.

Om ca 1 halvtimme får jag fika besök här hemma. Min moster och kusinen. Ska bli skojigt! Elias växer ju så det knakar och han lär sig bara mer och mer. =)

Ikväll är det matte som gäller och jag har såååååå dåligt samvete över att jag inte läst så mycket. Men jag har läst så långt jag kunnat iaf och dessa 3 veckor som nu är kvar tills det nationella provet ska jag ge gärnet. För det är ju lixom då det gäller. Måste även lämna in en ansökan till matte B igen ifall jag inte skulle klara den nu.

Papper hit och papper dit, hela tiden.
Nä nu kommer jag faktiskt inte på mer att uppdatera er med.
Ha en fin dag




En av få filmer på Melvin när han skrattar högt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0