Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 12:e november

God morgon!

Sitter här och kan verkligen inte sluta gäspa. Vad är det? För inatt har jag inte vaknat av Melvin (beror kanske på att jag är så trött) haha men Robban hade tydligen varit uppe med honom. =) Och sen fick vi stressa iväg till dagis imorse för vi vaknade kvart över 9 och halv 10 var vi på dagis. Haha!

Igår pratade jag med min underbara pappa i telefon! Och som vanligt blir det några timmar så jag kom väl inte i säng fören vid 00.10 igår. Skyll mig själv att jag är trött då, tänker ni säkert, hehe. Men jag gillar att prata med honom och träffas man inte så ofta blir det ju längre telefon stunder. Och världens underbaraste Ylva hade skickat upp ett paket till MIG, ett par gudomligt sköna jeansleggings. Och jag tackar till tusen verkligen!! <3

Igår kväll (innan pappa ringde) mös jag och Robban till sista Johan Falk filmen =( Buhu!! Vill ju ha massa sånna bra filmer att kika på. Men nu äré slutt!

Idag kommer Emilia, Kajsa, Harry och Alvin hit =) Skiiit kul att dom ska komma. Det är inte jätte ofta man har tid att träffs nu förtiden men desto mer bus och lek när det väl blir =)

Haha måste bara kommentera till min pappa att det är faktiskt det övre hålet som är den riktiga naveln! Hahahahahaahahaha!!! Men då kanske du förstår att jag inte gillar min "nya" navel.

Nu ska jag kika lite på Wallander - Prästen
Tjiiiiing

Han är allt bra hjälpsam! Nuförtiden får man alltid hjälp med utplockningen av diskmaskinen =)

Tar dock liiiiiite längre tid, haha men han är dutti


Kommentarer
Postat av: Johanna

kan inte se ditt video klipp :S min data fixar inte allt bara . lovar att komma in och kolla senare :P hehe. Neej det gjorde inte ont. Eller klart det kändes. men det är ju absolut smärta man kan leva med. :)

2009-11-12 @ 16:54:34
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men ååh så goo han är. Saknar verkligen Melvin massvis nu.



Ja den va super god och med lite vaniljvisp till också :) Saffransmaken ger verkligen julkänsla.

2009-11-12 @ 17:12:42
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha underbar han är!! Jo, pengar behöver man till allt roligt man ska göra idag =P

2009-11-12 @ 17:53:00
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Hallego vad redig han är pajsarn :)

2009-11-12 @ 19:19:03
Postat av: E m i l y ♥♥

Hahah va gooo. . & va sorgsen han såg ut när han plockade ut den allra sista =/ Hihi!!!

2009-11-12 @ 21:06:22
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Men, så duktig han är.

Han är så himla go den killen. Kram

2009-11-13 @ 15:03:40
URL: http://emmaaronsson.blogg
Postat av: Plastmommo

Lille gubben såå duktig du är! Oj va du ska få hjälpa till o plocka disk till jul! Saknar dig lille gossen!

2009-11-13 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0