Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Irriterad på vårat internet

...för det lever sitt egna lilla liv.

Idag har jag verkligen fullt upp. Imorse gick vi upp vid 8 tiden för kl 9 hade vi tid för service på bilen. Sen cyklade jag och Melvin hem. Och sen dess har jag suttit i telefonen typ. Fick ju nämnligen reda på, tack vare tidningen, att imorgon är sista anmälningsdagen till högskolan. Aj aj aj det hade ju jag ingen aning om alls. Så jag har fått ringa runt som en tok för att få det ordnat. Har iaf fått iväg min ansökan men nu ska mina betyg in och hoppas inte att det gör något att dom kommer in en dag försent, men jag har ju iaf fått in min ansökan. 

Sen har jag ringt gynmottagningen för det har börjat ömma mer i magen. Skulle fråga om det var salvan jag fått som gjorde att det blivit ömmare men det skulle det inte vara så dom ville att jag skulle komma in idag igen så dom får kika på det. Känns ju skönt att dom tar en på allvar när man har ont. Så det blir stressigt sen. Bilen ska hämtas kl 1 och sen ska jag lämna av mellisen hos tant Johanna (guldvärt, tack) och sen vidare till näl. Super otroligt snälla Johanna kunde ha Melvin lite längre så jag kanske kan hinna med och plugga lite inför provet också. Hoppas det inte tar för lång tid på näl bara. För jag vill ju inte få ig på detta provet...:(

 

Nu får jag nog skynda mig om jag ska hinna med allt. Ska även försöka hinna med en sida eller 2 i matteboken också. Har ju ändå 1 timme på mig nu. Mellisen somnade precis så jag lär ju få väcka honom och det är aldrig roligt. Men sen ska han ju få busa med Johanna så det går jämt upp. Haha!

Ha en fin dag, uppdaterar väl senare!
Kraam

Han älskar att möblera om i våran soffa. Haha


Han vet verkligen va han får och inte får. Men lyssnar han för de?? Nää hahaha


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Hahahahah.

2009-10-14 @ 12:14:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Oj det var tur att du inte missade ansökan till högskoleprovet.

Hoppas det gick bra på Näl idag. Hör av dig. Kram

2009-10-14 @ 17:08:14
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Amelie

Haha vad söt han är! Hugo springer också runt och säger jajja och tar i saker som han inte får. Haha vad söta dom är! Men att de inte kna lyssna då?" =) Vi måste ses snart för Melvin har ju blitt jättestor! Puss

2009-10-15 @ 01:17:23
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0