Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 28e oktober

Snart november då!

Imorgon är det äntligen dags för operationen. Kl 08.15 ska jag vara där. Så Robban får ta Melvin till Bum själv. Och jag får gå till mottagningen själv =/ Mindre skoj men så är de.

Så idag ska jag duscha mig fin i alkotvål, haha! 2 dubbel duschar idag och en imorgon bitti. Måste ju upp före tuppen för att hinna. Haha! Men jag behöver ju inte gå upp i tid för att hinna med frukosten (som är mitt viktigaste mål) men jag får ju inte äta. Kommer inte ens hinna ta en kopp kaffe.

Idag har det varit full fart hela dagen. Imorse åkte jag iväg till arbetsförmedlingen och skrev in mig och Mellisen fick vara hos Emma. Sen fick jag bytt Melvins tid till tandläkaren så även där har vi varit. Ett helvetes cyklande överallt. Men bra för kropp och själ. =)

Robban kommer inte hem fören ikväll idag för han ska hjälpa brodern att tapetsera. Men jag och Mellisen ska allt komma på något skoj att göra.

Jag har GRYMT dåligt samvete för att jag inte hinner med Matten så bra nu. HOPPAS VERKLIGEN att jag kommer ikapp ändå. Men jag känner att det är så mycket hela tiden och huvudet är fullt i måsten hela tiden. Läste igenom några matte sidor igår och jag kände att jag förstod ganska mycket ändå, men till helgen får jag ta många timmar till att räkna ikapp.

Nu ska jag bara slappa lite för sen blir det bus med min son, när han vaknat =)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: plastmommo

Förstår att du tänker på matten men du fixar nog den oxå! Viktigast du får operationen överstökad o slipper ha ont. Jättekramis o lycka till imorg!!

2009-10-28 @ 15:32:08
Postat av: Mamma

Lycka till imorgon. Mina tankar är hos dig. Puss och kram

2009-10-28 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0