Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Operationen

Har gått super bra.
Tänker inte gå in på vad det var dom hittade här på bloggen.
Men jag har faktiskt ondare i magen än vad jag trodde man skulle ha. Har ju blivit varnad för  att man har grymt ont i axlarna men det är inte så farligt, värre i min mage.

Operationen startade inte fören vid 11.00 och jag vaknade till vid 13.30.

På uppvaket däremot hade jag så ont i bröstet att jag knappt kunde andas + att jag hade haft en stor tub i halsen som gjorde att jag hade jätte ont. Men jag fick grymt mycket smärtstillande så jag klarade de så länge jag låg relativt stilla.

Skulle göra ett försök att åka hem vid 4 tiden, fick då komma upp och gå på toaletten och det gick ju bra och sen efter det fick jag sätta mig på en stol och vänta på att en läkare skulle komma och prata lite med mig. Men medans jag satt och väntade kände jag att jag inte mådde allt för bra. Så jag gick mot mina "vårdare" för att fråga vart jag skulle ta vägen för att spy, men innan jag kom fram svimmade jag. Så det var bara att få komma i säng igen och vänta ytterligare några timmar.

Kl 19.00 kände jag att jag ville ge det ett försök till för att få komma hem, och denna gången gick det mycket bättre. Så Robban kom vid 19.45 och hämtade mig. Kände inte att jag var så borta som jag var fören jag såg Robban. Helt otroligt va snurrig jag var. Mådde riktigt riktigt illa. En bradålig fylla. Vi hann åka 1 meter innan Robban fick stanna bilen och jag fick ut och spy. Ursch, den resan var inte rolig.

Men när vi kom hem la jag mig på soffan och då blev det mycket bättre. Så där har jag legat sen jag kom hem typ. Fast idag när det är lite bättre i min mage har jag kunnat komma upp och orkat sätta mig vid datorn.

Ikväll blir skönt för Mellisen ska sova hos farmor och farfar och Robban ska ut på bus med sina vänner och jag får då sitta hemma ensam och kika på skräckis. Kan det bli bättre?? Näää, hehe!

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Men vi hörs av igen när orken smyger sig på.
Puss & Kraam

Gullungen äter lite frukost


Ni kan bara ana va ont det gör


Så himlans svullen
Och ingen mer navelpiercing =(



Lite fredags mys


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch gumman jag lider verkligen med dig!! Men jätteskönt att det känns bättre nu & att operationen gick bra!!!!

massa kramar från oss

2009-10-31 @ 20:31:39
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Malin Q

Åååh fy då Emma:/ Hoppas du mår bättre snart!Nu ska ju Robban vara hemma och pyssla om dig! hehe. Micke är också ute och ränner idag så vi får väl sitta här i våran ensamhet och tycka synd om oss själva;) hehe. Ha en bra lördag.

puss och kram

2009-10-31 @ 20:37:11
URL: http://makeupdesign.blogg.se/
Postat av: Noomi

Jaa han hade ont hela dagen sen, o vill ha handen i blöt hela tiden :)



Hur e de med dig, ser att du opererat dig? Var de endomentrios sen?

Måste ha jätteont =(

Kram

2009-11-01 @ 13:27:58
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0