Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 13:e

God morgon!

Nu när Melvin är helt frisk så tro på fan att jag ska gå och bli sjuk. Mår inte alls bra och halsen värker nått så in i bomben! Har inte sovit många timmar inatt. Är det inte min hals som stört så är det Melvin som sovit som en kratta inatt. Hoppas inte det är öronen igen...Hostan har heller inte gett med sig på honom. Så även den stör lite fortfarande.

Idag så är Melvin på dagis. Ska hämta honom kl 14 igen. Och nu när jag är ensam hemma ska jag PLUGGA. Ligger lite efter och imorgon är det prov. Tur man har matte lektion idag men ingen lektion i sig för man kommer dit och får plugga och då har man ju läraren där och kan fråga honom om det är något. Jätte skönt faktiskt för då har man 3 timmar på att bara plugga =). Det behövs för herregud va man glömmer grejer fort. Igår skulle jag sätta mig med formlen y=kx+m  och den kunde jag ju helt utantill innan men det har lixom flugit ut ur skallen på mig. Så repetion hela kvällen...

Johanna och Markus kommer hit vid 5 tiden för jag ska ju på Matte och Robban på vårat/sitt första föräldramöte. Stolt över att han går dit själv, trodde jag aldrig men han är ju faktiskt Melvins pappa och det är så föräldrar gör! =) Hehe!

Måste köpa mig halstabletter idag för det här funkar inte. Hatar att ha ont i halsen, jag har hellre hög feber eller nått annat..

Nä om man skulle ta sig en kopp kaffe och läsa lite matte!
Ha en fin dag

Nu börjar håret få lite längd, hehe

Han är min stjärna i mitt liv!! Älskar honom nått så otroligt mycket

Nu ska det cyklas till dagis


Kommentarer
Postat av: iba

Även vanliga värktabletter funkar på halsont

2009-10-13 @ 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0