Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 20:e oktober

4 dagar kvar....

Idag vaknade inte Melvin fören kl 10 =) gottigt. Och kl 11 skulle han vara på dagis. En riktigt god morgon.
Och kl 11 stod Lollo och Elias utanför dörren för idag ska jag nämnligen vara barnvakt åt lillfisen =) Mysigt!

Idag är det farmor som hämtar Melvin från dagis så jag hinner plugga lite och ha lite lugn och ro innan jag ska iväg på matten.

Skriver inte så roligt och långt just nu men det är jätte jobbigt att skriva för Melvin har dragit bort våran mellanslags tangent, hehe!

Gyn ringde idag också och berättade att dom fått ett återbud på en operation så den tiden fick jag. Nästa torsdag blir det av. Tack vare att jag åkte in en ytterligare gång efter mitt första besök så fick jag denna tiden, så det var inte onödigt av mig att åka in igen, som gyn kanske tyckte. Så nästa onsdag ska jag ringa upp och kolla vilken tid jag ska vara där. Det värsta var att det var just den dagen nästa vecka som vi hade 1000 grejer inplanerat. Haha, Melvin ska på sitt första tandläkarbesök och han ska även till näl för återkontroll och sen hade jag lovat att passa Alvin en stund på kvällen så mamma Emilia och pappa Crille kunde gå på bio. =) Men vi hoppas att allt kan lösas ändå för Robban är ju ändå ledig och det är ju jag som ska opereras. Robban var så snäll så han kunde vara hos Alvin en halvtimme tills farmorn kommer, så även det löste sig =). Men alla andra grejer var mer skitsaker som man kan ta någon annan dag =)

Nu ska jag chilla lite innan busfröt, Elias, vaknar =)
Kraam  på er

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är verkligen jätte snällt av både dig och Robban att ställa upp.. Vi har ju inte så lätt med barnvakt nu.. Eftersom det bara är Crilles mamma som kan.. Så det är tur vi har er med =) Puss

2009-10-20 @ 13:37:11
Postat av: emilia

Jo visst är den Cool =)

2009-10-20 @ 15:14:06
Postat av: Mormor Lisa

Oj. nu blev det fart med operation. Gott att få det gjort så du blir bra sen.

Vi finns här för dig/er om o när du behöver. Kram

2009-10-20 @ 22:54:08
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0